Wat met de dader?JasperDeBauw wrote:Is ondertussen terecht!JasperDeBauw wrote:Dinsdag 4 augustus was ik in de bibliotheek van de universiteit van antwerpen aan het studeren (prinsstraat 13). Toen ik rond drie uur, half vier naar buiten kwam ontdekte ik dat mijn fiets weg was. Ik had hem maadag net volledig in orde gebracht (remmen, versnellingen, ketting, volledig opgeoetst, ...)
(bulldog)
Ik had na ongeveer een maand de zoektocht opgegeven en was ondertussen ook op zoek gegaan naar een nieuwe fiets. Mijn oog was toen gevallen op de rockrider 8.1 (699 €) die qua onderdelen (SRAM X7, rockshox tora, Avid juicy 3 hydraulische remmen) toch zeker niet mis is. Na lange tijd zagen had ik mijn ouders overtuigd en gingen wij die fiets halen. Dat weekend nog heb ik mij heel goed geamuseerd op mijn gloednieuwe fiets. De maandag nadien wandel ik door het stad en je mag drie keer raden welke fiets ik daar zie staan. Mijn ouwe trouwe Trek natuurlijk! Dus ik raad iedereen aan blijf gewoon rondkijken ge vindt hem heus wel!
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Re: gestolen trek
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Re: gestolen trek
Post by Mister No Chaïn »
Ik denk wel dat je een onderscheid moet maken tussen een studentenfiets en een carbonnen fully die word gestolen, de laatste zal je helaas niet tegengekomen int stad. Aleja, jij hebt de jouwe terug dus das al goed!JasperDeBauw wrote:Is ondertussen terecht!JasperDeBauw wrote:Dinsdag 4 augustus was ik in de bibliotheek van de universiteit van antwerpen aan het studeren (prinsstraat 13). Toen ik rond drie uur, half vier naar buiten kwam ontdekte ik dat mijn fiets weg was. Ik had hem maadag net volledig in orde gebracht (remmen, versnellingen, ketting, volledig opgeoetst, ...)
Frame: TREK 4100
remmen: V-brakes shimano
shifters: shimano alivo
derailleur achteraan en vooraan: shimano deore
enkel spatbord achteraangips van hutchinson (bulldog)
Ik had na ongeveer een maand de zoektocht opgegeven en was ondertussen ook op zoek gegaan naar een nieuwe fiets. Mijn oog was toen gevallen op de rockrider 8.1 (699 €) die qua onderdelen (SRAM X7, rockshox tora, Avid juicy 3 hydraulische remmen) toch zeker niet mis is. Na lange tijd zagen had ik mijn ouders overtuigd en gingen wij die fiets halen. Dat weekend nog heb ik mij heel goed geamuseerd op mijn gloednieuwe fiets. De maandag nadien wandel ik door het stad en je mag drie keer raden welke fiets ik daar zie staan. Mijn ouwe trouwe Trek natuurlijk! Dus ik raad iedereen aan blijf gewoon rondkijken ge vindt hem heus wel!
gestolen Merida Matts special edition 2006
Vorige maand in de nacht van zondag op maandag uit m'n garage gestolen in de buurt van UZ gent:
Merida Matts special edition 2006 (waarde : 999€) 18" inch frame
Kenmerk: licht beschadigde stof aan ik dacht de rechterachterkant van mijn zadel (wegens val)

Kenmerk: licht beschadigde stof aan ik dacht de rechterachterkant van mijn zadel (wegens val)

- egidius
- Mountainbiker
- Location: cube attention [magura edition,fournales fork]; rockrider 8.1 ; merckx koersfiets
Re: gestolen Merida Matts special edition 2006
dat zal dezelfde plezierigaard zijn die de mijnen 2 jaar geleden heeft gestolen ...xintrax wrote:Vorige maand in de nacht van zondag op maandag uit m'n garage gestolen in de buurt van UZ gent:
bulls copperhead 3
Lap, ik kan mijn fiets mee toevoegen aan dit lijstje. Gisteren merkte ik op dat mijn fiets uit mijn berging gestolen was (appartementsgebouw in Wilrijk). Slot was open gewrongen en fiets is momenteel in iemand anders zijn bezit.
Bulls Copperhead 3 (juni 2008) - maat 52
XT-achterderailleur
XT-voorderailleur
XT-naven
XT-shifters
XT-pedalen
zowel vooraan als achteraan Nobby Nic
Magura Julie schijfremmen
REBA voorvork
Bar-ends in carbon-tekening
1 drinkbushouder Specialized
kaderbescherming voor ketting Specialized
Sigma km-teller
(sticker fietsenhandel Lexpres)
Fiets herkenbaar door een kras op de bovenbuis door een valpartij.
Ik me maak geen illusie, ben de fiets hoogstwaarschijnlijk definitief kwijt. Nu dan maar op zoek naar een nieuwe fiets zeker
Bulls Copperhead 3 (juni 2008) - maat 52
XT-achterderailleur
XT-voorderailleur
XT-naven
XT-shifters
XT-pedalen
zowel vooraan als achteraan Nobby Nic
Magura Julie schijfremmen
REBA voorvork
Bar-ends in carbon-tekening
1 drinkbushouder Specialized
kaderbescherming voor ketting Specialized
Sigma km-teller
(sticker fietsenhandel Lexpres)
Fiets herkenbaar door een kras op de bovenbuis door een valpartij.
Ik me maak geen illusie, ben de fiets hoogstwaarschijnlijk definitief kwijt. Nu dan maar op zoek naar een nieuwe fiets zeker
GEZOCHT: Gestolen Cannondale Trail SL3
Beste forummers,
Op 29 december 2009 is mijn MTB ontvreemd uit mijn verblijfplaats in Larum, Geel (BE).
Daarom mijn vraag of jullie zouden willen uitkijken naar de volgende fiets:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=62944

Cannondale Trail SL 3
Model 2010
Zwart met wit/rode accenten
Groen met gele bidon van ABN AMRO
Zwart fietspompje van LEZYNE
Mocht iemand een gelijkende fiets tegenkomen in de komende tijd, laat mij het alstublieft weten per PB.
Ook als iemand een tip heeft waar gestolen fietsen in België mogelijk aangeboden kunnen worden.
Alvast bedankt
Op 29 december 2009 is mijn MTB ontvreemd uit mijn verblijfplaats in Larum, Geel (BE).
Daarom mijn vraag of jullie zouden willen uitkijken naar de volgende fiets:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=62944

Cannondale Trail SL 3
Model 2010
Zwart met wit/rode accenten
Groen met gele bidon van ABN AMRO
Zwart fietspompje van LEZYNE
Mocht iemand een gelijkende fiets tegenkomen in de komende tijd, laat mij het alstublieft weten per PB.
Ook als iemand een tip heeft waar gestolen fietsen in België mogelijk aangeboden kunnen worden.
Alvast bedankt
Woon/werk mtb gestolen!
Mijn fietske om naar het werk te rijden is Dinsdag gestolen op het werk in Leuven, hij stond helemaal achterin op het privé domein van mijn baas. Voor 1x niet vast gemaakt omdat mijn slot toegevroren was
.
Het gaat om een Shwinn Moab kleur grijs met een rode Manitou vork, valt redelijk goed op omdat er zo geen 2 rond rijden. Ik weet dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is maar moest iemand hem tegen komen, laat het me weten.
De fiets is gegraveerd.
Als er iemand een goedkope mtb heeft staan max 300 euro mag me altijd een berichtje sturen....
Het gaat om een Shwinn Moab kleur grijs met een rode Manitou vork, valt redelijk goed op omdat er zo geen 2 rond rijden. Ik weet dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is maar moest iemand hem tegen komen, laat het me weten.
De fiets is gegraveerd.
Als er iemand een goedkope mtb heeft staan max 300 euro mag me altijd een berichtje sturen....
CERVELO 3T
dit weekend is in Geel mijne maat zijne cervelo uit zijn living gestolen, hij woont op een appartement op de eerste verdieping en hebben zijne tweewieler van de tacx geplukt en door de raam naar beneden doorgegeven.
Die stoemerikken wisten blijkbaar niet veel van velos af want ze hebben de tacx moete kapotdoen om hem eraf te krijgen.
zijne spark en trek 9.8 hebben ze niet gevonden (gelukkig maar)
ne foto krijg ik niet geplaatst, als er mensen zijn die dit wel kunnen dan mail ik de foto door
Die stoemerikken wisten blijkbaar niet veel van velos af want ze hebben de tacx moete kapotdoen om hem eraf te krijgen.
zijne spark en trek 9.8 hebben ze niet gevonden (gelukkig maar)
ne foto krijg ik niet geplaatst, als er mensen zijn die dit wel kunnen dan mail ik de foto door
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
http://imageshack.us/
Gewoon op 'browse' klikken , de file op je pc-locatie aanwijzen en dan op 'upload now' klikken
Werkt het niet is de file tegroot of verkeerd format :
-file openen met windows-paint (start/programs/accessoires/paint) en saven/bewaren als img of jpeg en dan hetzelfde als hierboven maar dan met die nieuwe file .
Zo zou het moeten lukken
Dan neem je of de link 'for forums' of de ' direct link' , die laatste moet je dan hier in je post voorzien van de [img]...[/img]-tag
heel spijtige zaak natuurlijk..maar ivm die tacx..misschien kan je dmv. aankoopfactuur en serienr vd garantiepapieren , die van tacx iets laten weten.
Mocht die ooit als 'herstelling' worden binnengedaan kan je alsnog kans maken dat zij hem binnen krijgen en aan jullie kunnen terug bezorgen .
Ik zou alleszins eens contact met hun opnemen , je weet maar nooit ..desnoods zelfs met de verklaring vd politie erbij.
Gewoon op 'browse' klikken , de file op je pc-locatie aanwijzen en dan op 'upload now' klikken
Werkt het niet is de file tegroot of verkeerd format :
-file openen met windows-paint (start/programs/accessoires/paint) en saven/bewaren als img of jpeg en dan hetzelfde als hierboven maar dan met die nieuwe file .
Zo zou het moeten lukken
Dan neem je of de link 'for forums' of de ' direct link' , die laatste moet je dan hier in je post voorzien van de [img]...[/img]-tag
heel spijtige zaak natuurlijk..maar ivm die tacx..misschien kan je dmv. aankoopfactuur en serienr vd garantiepapieren , die van tacx iets laten weten.
Mocht die ooit als 'herstelling' worden binnengedaan kan je alsnog kans maken dat zij hem binnen krijgen en aan jullie kunnen terug bezorgen .
Ik zou alleszins eens contact met hun opnemen , je weet maar nooit ..desnoods zelfs met de verklaring vd politie erbij.
- Angelo.
- Mountainbiker
En dan zelf opgepakt worden. Lees eens goed. tacx is niet weg helooneycooney wrote: