Zo 06/12/2009 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Riding Butcher
- Mountainbiker
aha Meester Biek gij waart daar gisteren ook kheb je niet gezien maar ik moet bevestigen dat alles goed berijdbaar is. Heb wel niet volledig uitgereden want na 25 km barstende koppijn dus terug naar huis
mocht je wiel niet hersteld zijn ik heb er nog eentje in reserve.
mss kunnen we zaterdag samen rijden maar ik kan maar vlak na 12 uur vertrekken
we horen mekaar nog wel
mocht je wiel niet hersteld zijn ik heb er nog eentje in reserve.
we horen mekaar nog wel
-
Free Willy
- Mountainbiker
Post by Free Willy »
Enkele jaren geleden deze met de crossfiets gedaan (in apocaliptische omstandigheden)! En is zeker te doen!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
[quote="biery"]
Kunnen starten tot 12.30u, da zal juist gepast zijn, want vanaf dan is het droog
@missie : zie geen enkele reden waarom je met een crossfiets deze tocht niet zo kunnen rijden ...
Kunnen starten tot 12.30u, da zal juist gepast zijn, want vanaf dan is het droog
@missie : zie geen enkele reden waarom je met een crossfiets deze tocht niet zo kunnen rijden ...
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Als het stukje aan de Kwaremont erin zit (dat steil klimmetje), heb je best wel een compact (vorig jaar met 39-29 kantelde ik bijna, en stapte toen maar af om m'n ketting niet in 15 stukken te trappen
)
Avelgem ook al 2x met de crosser gereden, dit jaar met de mountainbike (maakt het klimmen veel leuker!)
Wij starten zondag, voor de grote toer, rond 8u30.
Avelgem ook al 2x met de crosser gereden, dit jaar met de mountainbike (maakt het klimmen veel leuker!)
Wij starten zondag, voor de grote toer, rond 8u30.