Zondag 20/12/2009 VTT in Moorslede (en niet Moorsele!! Ieder jaar staan er mensen aan de sporthal in buurgemeente Moorsele, dus u bent gewaarschuwd!) Tot over enkele jaren stond de tocht in oktober geprogrammeerd maar ondertussen heeft Moorslede een vaste stek tijdens de eindejaarsperiode.
Inschrijving: Zaal De Bunder, Ieperstraat, Moorslede (nabij zwembad, sporthal, bibliotheek, voetbalvelden, etc.) Grote parking!!
Parcours: In en rond Moorslede, zoals andere jaren, maar altijd met hier en daar een kleine wijziging. Drie afstanden, bevoorrading, afspuitplaats, douches, etc. alles is voorzien. Meer info volgt nog.
Vorig jaar meer dan 1000 deelnemers!!
Iedereen welkom!
Scarlet
Zo 20/12/2009 Moorslede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- captain scarlet
- Mountainbiker
De burgemeester woont niet ver van de startplaats, misschien kunnen jullie bij hem gaan douchenden willy wrote:Toffe rit vorig jaar.
1 minpunt: zijn de douches al in orde (altijd koud water en da ligt nie aan de mtb'ers, ook als je hier eens komt voetballen) Vorig jaar waren ze daar aan het werken.
ok, ik zal hem vragen om een standje van 'the blue diamand - for losers' mee te brengen en een handoekskerebels8 wrote:Misschien kan hij ook een tent zetten met gokspelen erin zodat er voor elk wat wils isde zoate wrote:Douchen zou ook in het zwembad kunnen, 't is er vlak bij. En naar het schijnt zal de schepen van sport zijn yacuzi op de parking zetten...
de zoate
de zoate
Als Dadizelenaar kan ik op deze Toertocht niet ontbreken ...
((Zeker omdat de parkeerwachter van die dag in onze club zit))
In MTB-rust sinds Raketmannen 11 nov, terugkom maar in 2010 gepland ... Maar voor Moorslede gaan we eens zondigen! Bijna een thuisrit voor MTB-club 'Vrienden vd Wakke Ondergrond
Ik vertrek alvast van Dadizele plaats, zijn we al opgewarmd dan!
@ JurgenG: vanaf juni 2010 is het een andere burgemeester, mss is er dan warm water?
@ Rebels8: mss parcour laten passeren aan de goktent?
((Zeker omdat de parkeerwachter van die dag in onze club zit))
In MTB-rust sinds Raketmannen 11 nov, terugkom maar in 2010 gepland ... Maar voor Moorslede gaan we eens zondigen! Bijna een thuisrit voor MTB-club 'Vrienden vd Wakke Ondergrond
Ik vertrek alvast van Dadizele plaats, zijn we al opgewarmd dan!
@ JurgenG: vanaf juni 2010 is het een andere burgemeester, mss is er dan warm water?
@ Rebels8: mss parcour laten passeren aan de goktent?