ergonomische grips

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
belgske
Mountainbiker

ergonomische grips

Post by belgske »

ik ben op zoek in de regio Gent (Lochristi) naar ergonomische grips ...(liefst met geintegreerde bar-ends)
ik heb nml vrij veel last van slapende vingers en deze grips zouden de belasting meer spreiden...
heb er op het net al gezien van oa BBB...
iemand ervaring met deze (of andere) grips?
en waar kan ik deze aanschaffen?

mvg
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

bij van eyck in aalst heb ik die van BBB al zien staan.

ik heb er liggen van ergon die ik nog altijd eens moet proberen.
waarsch ga ik die zaterdag eens monteren en zondag proberen.

kzal na de rit eens laten weten wat ik ervan vond
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Gans het marathon seizoen met deze Ergons gereden. Nooit geen last meer gehad van slapende handen of pijnlijke polsen.

Image
valepijn
Mountainbiker

Post by valepijn »

Ik heb deze van BBB, het is een kleine aanpassing als je er begint met te rijden want het doet een beetje raar maar achteraf geen pijnlijke polsen meer en geen slapende handen :-D
belgske
Mountainbiker

Post by belgske »

bedankt voor de reacties maar kunnen jullie ook vermelden waar deze oa te koop zijn?
Opperhoofd
Mountainbiker

Post by Opperhoofd »

Bij www.rose.de heb je bijvoorbeeld deze grips. Een ieniemini bar end in combinatie met een ergo grip. Lijkt me best prettig. En een prijs van 13,90 euro is zeer netjes (in elk geval niet zo overpriced als Ergon)

Image

Onderdelen->Sturen->Stuuraccessoires->Grips
valepijn
Mountainbiker

Post by valepijn »

belgske wrote:bedankt voor de reacties maar kunnen jullie ook vermelden waar deze oa te koop zijn?
Mja, ik heb ze bij van eyck in aalst gekocht. Maar dat is nu niet echt zo dicht tegen gent hé, met dat deel kan ik u spijtig genoeg niet veel verder helpen :-?
belgske
Mountainbiker

Post by belgske »

valepijn wrote:
belgske wrote:bedankt voor de reacties maar kunnen jullie ook vermelden waar deze oa te koop zijn?
Mja, ik heb ze bij van eyck in aalst gekocht. Maar dat is nu niet echt zo dicht tegen gent hé, met dat deel kan ik u spijtig genoeg niet veel verder helpen :-?
bwa , indien ik daarmee geholpen ben wil ik gerust eens tot in Aalst gaan hoor...
Post Reply