Do 24/12/2009 De Haan-Klemskerke -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

pifte wrote:Dat strand en duinen was super ...zit er dit jaar meer strand en/of duinen in.
Want deze streek heeft zeker meer duin en bossen te bieden.
bossen zijn absoluut verboden territorium daar, als ik er rondrij ben ik toch altijd op mn goede :wink: , dus ik denk niet dat die ooit maar zouden toelaten dat er gereden wordt en als het zo is =D> aan de organisatie

groeten,
matthias
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

vannoli wrote:Als ik verlof krijg ,kom ik zeker af

Vorig jaar een zeer leuke TT ,met beetje vanalles en zeer mooie bevoorrading aan strand
Mijnen dag ligt al vast :wink:
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Traditiegetrouw is dit m'n eerste rit van m'n kerstvierdaagse (De Haan, Wingene, Sijsele en Assebroek)
tibootje
Mountainbiker

Post by tibootje »

nog nooit aan de kust gaan rijden, moet de fiets anders worden afgesteld om door het zand te crossen, graag wat info daarover
bartes
Mountainbiker

Post by bartes »

misschien 'n domme vraag maar kiezen jullie voor speciale buitenbanden als jullie op het strand rijden? & hoe regelen jullie dit met de druk op jullie banden?

Bij ons kennen ze alleen maar modder :-)
SD2E
Mountainbiker

Post by SD2E »

de gewone banden want is slechts een klein deeltje vd tocht op het strand (7km?) en met dit weer kom je redelijk wat modder tegen in de polders... rocket ron 2.1 bij mij.
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

heb wel zin om af te komen, maar de combinatie zand - fiets lijkt mij toch niet zo gezond #-o

nochtans vorig jaar goed geamuseerd!
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

bartes wrote:misschien 'n domme vraag maar kiezen jullie voor speciale buitenbanden als jullie op het strand rijden? & hoe regelen jullie dit met de druk op jullie banden?

de laatste dagen rijd ik hier toch rond op strandbanden en nergens heb ik problemen...
Scale
Kerstman

Post by Scale »

matthias d wrote:
bartes wrote:misschien 'n domme vraag maar kiezen jullie voor speciale buitenbanden als jullie op het strand rijden? & hoe regelen jullie dit met de druk op jullie banden?

de laatste dagen rijd ik hier toch rond op strandbanden en nergens heb ik problemen...
ja, op de rollen zeker....nie beginnen hé [-X
SD2E
Mountainbiker

Post by SD2E »

Scale wrote:
matthias d wrote:

ja, op de rollen zeker....nie beginnen hé [-X
op den dijk... #-o
Locked