Regen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

i-Mac wrote:
En dan fiets ik ook regelmatig op de rollen of in de fitness. En daar zie je nog eens iets moois voor je 8)

Image...
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
:lol: :lol: :lol: :lol:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik ben ook vertrokken in de gietende regen en plots wist ik wat ik vergeten was na 20 km = handschoenen !!!!
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

bij mij is het ook zo. Tegen de winter als het echte belgische weer begint dan ga ik terug wat minivoetballen, lopen , spinnen en op de rollen rijden.
Als het dan in het weekend wa slecht weer is, ga ik op een droog moment een toerke doen op de baan met de mtb, en dan pas ik voor de TT
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

jakke-pompier wrote:bij mij is het ook zo. Tegen de winter als het echte belgische weer begint dan ga ik terug wat minivoetballen, lopen , spinnen en op de rollen rijden.
Als het dan in het weekend wa slecht weer is, ga ik op een droog moment een toerke doen op de baan met de mtb, en dan pas ik voor de TT

In het midden van de match gewoon gaan "kakken" en 20 min weg blijven!!!

Hij is een beetje bang van water en modder....kunnen alle club leden beamen!!! #-o
kilian
Mountainbiker

Post by kilian »

Sandcrawler wrote:
KoRn wrote:
timdelma wrote: Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?
Even verduidelijken : ik HAAT lopen, maar als het me iets zou opbrengen bij het fietsen, dan overweeg ik het :-?

En ik heb al gehoord (van horen zeggen, ik weet het) dat de combinatie niet echt aan te raden is. Waarom, don't ask me...
kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 km mtb-en en dan terug lopen.En voor je't weet ben je een echte duathlonner.
Ben jij toevallig een duatleet? Persoonlijk ben ik niet zo voor duatlon, maar triatlon daarentegen :drunk:
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

kilian wrote:
Sandcrawler wrote:
KoRn wrote: kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 km mtb-en en dan terug lopen.En voor je't weet ben je een echte duathlonner.
Ben jij toevallig een duatleet? Persoonlijk ben ik niet zo voor duatlon, maar triatlon daarentegen :drunk:
Nee,ben wel van zin om er volgend jaar eens een paar mee door te pakken.Dit jaar door omstandigheden er niet aan toegekomen.
Zwemmen kan ik wel,maar niet goed genoeg om triatlons te doen.(Ik lig bijna stil in't water :lol: )
kilian
Mountainbiker

Post by kilian »

En dan? Just for fun ;)
Je kan natuurlijk ook altijd eens een winterduatlon/triatlon meedoen. Duatlon is dan veldloop en MTB, triatlon is combinatie van veldloop, MTB en schaatsen/kajak/...
DriesD
Mountainbiker

Post by DriesD »

Dirty Daddy wrote:In het midden van de match gewoon gaan "kakken" en 20 min weg blijven!!!
hahaha :lol:

if you have to go , you have to go !

heb je dan toch iemand van de andere ploeg gevraagd om te checken of ie niet in de pot gevallen was?
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

8) regen nee liever niet ,als wedstrijd is wel kan dan nie anders.
anders op de TACX een uurtje zweten . heb er anders te veel werk aan na zo'n modderbad . en materiaal heeft er geen deugd van :-?

mvg gismo
Sandcrawler
Mountainbiker

Post by Sandcrawler »

kilian wrote:En dan? Just for fun ;)
Je kan natuurlijk ook altijd eens een winterduatlon/triatlon meedoen. Duatlon is dan veldloop en MTB, triatlon is combinatie van veldloop, MTB en schaatsen/kajak/...
Ook in de winter zal't er nog niet van komen (zou wel willen)maar had vorig jaar september een rib gebroken => hele tijd rust,
einde van de lente een longvliesontsteking gehad en vervolgens in september een ontsteking aan m'n edele delen (6 volle weken last van gehad en veel hinder vande medicatie)
nu schoonvader in't ziekenhuis=>vrouwtje véél daarheen,ikke met de zoon thuis beetje vast.(hij mag vandaag naar huis)
Dus momenteel sta ik nergens.
En de voorbije 37jaar heb ik nooit ergens last van gehad.Klotejaar :evil:
Post Reply