i-Mac wrote:
En dan fiets ik ook regelmatig op de rollen of in de fitness. En daar zie je nog eens iets moois voor je
...
Regen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
bij mij is het ook zo. Tegen de winter als het echte belgische weer begint dan ga ik terug wat minivoetballen, lopen , spinnen en op de rollen rijden.
Als het dan in het weekend wa slecht weer is, ga ik op een droog moment een toerke doen op de baan met de mtb, en dan pas ik voor de TT
Als het dan in het weekend wa slecht weer is, ga ik op een droog moment een toerke doen op de baan met de mtb, en dan pas ik voor de TT
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
jakke-pompier wrote:bij mij is het ook zo. Tegen de winter als het echte belgische weer begint dan ga ik terug wat minivoetballen, lopen , spinnen en op de rollen rijden.
In het midden van de match gewoon gaan "kakken" en 20 min weg blijven!!!
Hij is een beetje bang van water en modder....kunnen alle club leden beamen!!!
Ben jij toevallig een duatleet? Persoonlijk ben ik niet zo voor duatlon, maar triatlon daarentegenSandcrawler wrote:KoRn wrote:kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 km mtb-en en dan terug lopen.En voor je't weet ben je een echte duathlonner.timdelma wrote: Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?
Even verduidelijken : ik HAAT lopen, maar als het me iets zou opbrengen bij het fietsen, dan overweeg ik het![]()
En ik heb al gehoord (van horen zeggen, ik weet het) dat de combinatie niet echt aan te raden is. Waarom, don't ask me...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Nee,ben wel van zin om er volgend jaar eens een paar mee door te pakken.Dit jaar door omstandigheden er niet aan toegekomen.kilian wrote:Ben jij toevallig een duatleet? Persoonlijk ben ik niet zo voor duatlon, maar triatlon daarentegenSandcrawler wrote:KoRn wrote: kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 km mtb-en en dan terug lopen.En voor je't weet ben je een echte duathlonner.
Zwemmen kan ik wel,maar niet goed genoeg om triatlons te doen.(Ik lig bijna stil in't water
- Sandcrawler
- Mountainbiker
Post by Sandcrawler »
Ook in de winter zal't er nog niet van komen (zou wel willen)maar had vorig jaar september een rib gebroken => hele tijd rust,kilian wrote:En dan? Just for fun![]()
Je kan natuurlijk ook altijd eens een winterduatlon/triatlon meedoen. Duatlon is dan veldloop en MTB, triatlon is combinatie van veldloop, MTB en schaatsen/kajak/...
einde van de lente een longvliesontsteking gehad en vervolgens in september een ontsteking aan m'n edele delen (6 volle weken last van gehad en veel hinder vande medicatie)
nu schoonvader in't ziekenhuis=>vrouwtje véél daarheen,ikke met de zoon thuis beetje vast.(hij mag vandaag naar huis)
Dus momenteel sta ik nergens.
En de voorbije 37jaar heb ik nooit ergens last van gehad.Klotejaar
...