En met een bezoekje aan de Vlindertuin hebben ze zeker warm genoeg in decembermeester biek wrote:Zou deze tocht ook graag rijden, is idd. es wat anders dan de Vlaamse Ardennen.Mac Gyver wrote:Ge moogt gerust zijn. Er is van alles te doen in Knokke-Heist: kerstmarkt, ijspiste, je kunt op de koppen lopen in de Lippenslaan. Breng je kroost maar mee ...
Nu kan ik m'n 'kroost' makkelijker overtuigen om mee te komen
Zo 20/12/2009 Knokke-Heist -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
Super, nu nog mijn broer overtuigen en we komen af! Heb wel zin in de 55... Nog nooit zo'n lange afstand gedaan, dus is het proberen waard denk ik!Wacky Racer Bontempi wrote:Alle technische hoogstandjes zitten zeker in de 42km, de duinen, Het Zwin wordt voorgeschoteld aan de 55km.3s wrote:Hoi,
Ben ook benieuwd om de streek rond Westkapelle en Knokke eens op een andere manier te verkennen. De streek is me als geboren "Knokkenaar" bekend, maar ik ben vooral benieuwd of jullie er toffe onbekende stukjes tussen krijgen.
Is er veel verschil tussen de 42 en 55 km qua technische stukken? Het verschil in afstand zal geen probleem zijn, maar is het fysiek veel zwaarder?
grts
3s
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Post by Bartje Dak »
Da ziet er inderdaad de moeite uit, ben benieuwd naar dat bos,
ik ga proberen om een paar van mijn collega Knurrebikers te overtuigen!!
ik ga proberen om een paar van mijn collega Knurrebikers te overtuigen!!
- betonboerke
- Mountainbiker
Knokke
Post by betonboerke »
@Bertje Dak, ja is altijd mooie TT en... vergeet uwen frigobox niet!!
EEN MB VALT NIET VER VAN DE BOOM
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Re: Knokke
Post by Bartje Dak »
De frigobox zal nie nodig zijn denk ik, ik zal de Leffe nadien daar wel kopen!!betonboerke wrote:@Bertje Dak, ja is altijd mooie TT en... vergeet uwen frigobox niet!!
Rijd gij hem ook??
- betonboerke
- Mountainbiker
Knokke
Post by betonboerke »
Ja B(a)rtje, normaal gezien wel. Maar dan een beetje vroeg vertrekken "kwestie van overeen" te blijven komen met 'tvrouwtje !! Hoe ouder je wordt hoe meer zorg dat je er moet voor dragen.
-
Bartje Dak
- Mountainbiker
Re: Knokke
Post by Bartje Dak »
Wij zullen ook wel vroeg vertrekken, ge moet de babbelbox maar in de gaten houden hé!!betonboerke wrote:Ja B(a)rtje, normaal gezien wel. Maar dan een beetje vroeg vertrekken "kwestie van overeen" te blijven komen met 'tvrouwtje !! Hoe ouder je wordt hoe meer zorg dat je er moet voor dragen.
En het is te hopen da ik dan nog lang jong blijf ze!!
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Wackys kennende zal het zeer goed georganiseerd zijn!!den willy wrote:Daar ze in Moorslede het warm water nog nie kennen, zal ik de meute boskantrijders proberen warm te maken voor deze rit.
Ziet er erg veel belovend uit