Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maar'kdoe het wel graag ze bouw,thomasmb wrote:Wat een manier van redeneren , gaat u nog dik tegensteken da ge ni minstens een A2 zij gaan halen.G_Heylen wrote:Student,
volg de richting bouw,(bso)
was het makkelijkst en zo heb ik
veel tijd om te traine
en kan het best wel
we gaan nu 2x perweek naar de werf(appartementen) nzo
- Benneke
- Mountainbiker
Ja, het varken daar uithangen hem ik gehoord GlennG_Heylen wrote:maar'kdoe het wel graag ze bouw,thomasmb wrote:Wat een manier van redeneren , gaat u nog dik tegensteken da ge ni minstens een A2 zij gaan halen.G_Heylen wrote:Student,
volg de richting bouw,(bso)
was het makkelijkst en zo heb ik
veel tijd om te traine
en kan het best wel
we gaan nu 2x perweek naar de werf(appartementen) nzo
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Als je nog niet weet in welk jaar je zit is er precies nog wel wat werk aan de winkel...zefii wrote:nu leerling in het vti van waregem en mijn 4de of 5de jaar leercontract voor fietsmaker
-
17tim
- Mountainbiker
Da wordt gemakkelijk als ge later bij hem ne fiets koopt hé:Dirty Daddy wrote:Als je nog niet weet in welk jaar je zit is er precies nog wel wat werk aan de winkel...zefii wrote:nu leerling in het vti van waregem en mijn 4de of 5de jaar leercontract voor fietsmaker
"Hoeveel kost diene vélo daar?"
-"goh ja, euhm, 1000 of 2000 euro"
ot: in reclameburo, financiële afdeling ..