nen oude lelijken met 3 skoone dames in koerstenue is redelijk herkenbaar...Moustache wrote:Hoe zullen we elkaar herkennen? Rode roos in het knoopsgat?Gigi (Tetters Torhout) wrote:je kunt dus ten allen tijde de plannen bijstellen...![]()
![]()
Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
een delegatie choufkes komen zeker af .... weer of geen weer we komen...
Achteraf hebben we natuurlijk onze privé douches.. tenminste als het voetbal niet afgelast wordt
groeten
11 de chouffetocht 24 oktober 2010
Achteraf hebben we natuurlijk onze privé douches.. tenminste als het voetbal niet afgelast wordt
groeten
11 de chouffetocht 24 oktober 2010
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Allez,het "sponske" zal na vandaag ook goe nat zijn daar in Hertsberge.
Regen hebben we nu wel genoeg gehad.
Laat alles nu nog een weekje rusten zodat er hopelijk niet hoeft gewijzigd te worden aan het in gedachten hebbende parcours.
Regen hebben we nu wel genoeg gehad.
Laat alles nu nog een weekje rusten zodat er hopelijk niet hoeft gewijzigd te worden aan het in gedachten hebbende parcours.
- wezze
- Mountainbiker
zal zeker aanwezig zijn. tenminste als het niet zo een weer is als dit weekend
.en mss zou het goed zijn als er douche's staan dit miste ik verleden jaar wel.
anders een prachtige toer .@moestie 3d zin om mee te gaan den acidboy kan nie. maar start wel vroeg, ga in de namidag naar aalst achter mijn xt schijfremmen
. eindelijk die fucking formula's weg 
anders een prachtige toer .@moestie 3d zin om mee te gaan den acidboy kan nie. maar start wel vroeg, ga in de namidag naar aalst achter mijn xt schijfremmen
'k ben deze morgen ne keer op verkenning geweest en dat ziet er echt nog goed uit. Als het deze week wat droog blijft wordt het super.slijkcrosserke wrote:@ Superfan: Hoe is het met de ondergrond in Hertsberge?
Hier en daar wel een plaske maar dat zal wel wegtrekken.
Ik hou jullie verder op de hoogte hoor, vanaf woensdag beginnen de bouwwerken in 't bos,
Ik dacht dat de vlaanders stopten in brabant..... Vlaanderen is w vl en o vl de reste is brabant en limburglevensgenieter wrote:Nu nie overdrijven he , Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg zijn ook Vlaanderen hé.veeteeteetje wrote:Een FRIGORITdeze tt.
Staat bij mij als stip genoteerd.
Wat mij betreft de mooiste wintertocht van Vlaanderen.
Wij komen, speciaal voor Superfanneke, ook af naar één van de bosrijkste toertochten van West-Vlaanderen.
De tocht om eens kennis te maken met de mountainbike sport in de winter. Vlak en altijd 100 % berijdbaar voor iedereen in alle weersomstandigheden.
Groeties
-
canyonbiker
- Mountainbiker
Post by canyonbiker »
Zou er zeker willen zijn a.s zaterdag en hoop nog vele andere zeevogels
(De Haan) mee te brengen.
P.S. 24December 5de Kerst VTT De Haan!!! Be There!
(De Haan) mee te brengen.
P.S. 24December 5de Kerst VTT De Haan!!! Be There!