Zo 29/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gulae
Mountainbiker

Post by Gulae »

Mijn 2e tt ooit en wilde eens de straffe uithangen, gegaan voor de 53km en nog uitgereden ook. Vlak voor de 2e bevoorrading nen heel zware slag van den hamer gehad. Tegen een gezapig slakketempo naar de finish gereden. Spijtig genoeg vanaf die 2e bevoorrading geen enkele splitsing meer gezien om wat van die 53km af te knabbelen.
Vond het al bij al wel een geweldige rit waar ik mezelf eens goed tegengekomen ben :oops: (denk niet dat ik al ooit zo afgepeigerd thuisgekomen ben)
Totaal 56,4km (paar extra km naar en van de start tot thuis).
Volgende keren toch maar de afstandjes van om en bij de 40km volgen tot ik die tegoei onder de knie heb :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Als je kan uitrijden dan moet je gewoon volgende keer WEER voor de langste afstand gaan (als tijd het toelaat).

Je hebt er goed aan gedaan uit te rijden. Ga nooit in overdrive en luister naar tha body (een hartslagmeter helpt) zoals je nu gedaan hebt !!!

Nog effe en je komt aan de marathonafstanden (+65km)

Image
tcoureurke
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by tcoureurke »

Tom1254 wrote:Foto's online op ... http://tomvh.wordpress.com/2009/11/29/h ... mtb-style/

Image

Als je een van de foto's wil gebruiken, lees dan wel de voorwaarden op mijn blog...
Veel plezier ermee.

Tom
Knappe foto'kes! Ikzelf ben wel niet gespot maar dat is maar een detail. Tot mijn grote verbazing reed er ook ene Geert Omloop mee, zag ik op je foto's. Tijdens de tocht kwam ik ook nog Jan Bakelandts met iemand van Silence-Lotto tegen, bekend volk!
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

Idd, zeer mooie foto's.... waarvoor dank =D>
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Tom1254 wrote:Foto's online op ... http://tomvh.wordpress.com/2009/11/29/h ... mtb-style/

Image

Als je een van de foto's wil gebruiken, lees dan wel de voorwaarden op mijn blog...
Veel plezier ermee.

Tom
Schitterende foto's. Blijven doen!

Volgende keer zal ik iets meer m'n best doen om niet als een zot jou richting uit te rijden. Dan is de kans waarschijnlijk groter dat je niet opzij springt en wel een foto neemt :-)
RODONDO
Mountainbiker

Post by RODONDO »

DIE VAN SILENCE WAS JURGEN VDB
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ik heb al véél spijt dat ik niet afgezakt ben :(
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

pertotal wrote:ik heb al véél spijt dat ik niet afgezakt ben :(

+1, kut exames is al den tweede op rij
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Nico Eeckhout, Frederik Willems en Gert Steegmans ook, maar die laatste dat geloof ik niet :-)
KrisM
Mountainbiker

Post by KrisM »

Image

Veel plezier ermee.

Tom
Tom,

Ik herinner me dat ik op 2 verschillende plaatsen "getrokken" werd. Ik zie me al 3 keer op jouw reeks staan in het bos. (1 en al concentratie natuurlijk :roll: )Ik vraag me af of je ook ver op het laatste stond foto's te trekken of dat dat iemand anders was? Het was op een weg naast een bos meen ik me te herinneren en ik zie die reeks niet op je site staan.
Post Reply