mtb scott

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
ché
Mountainbiker

Post by ché »

mondeo wrote:
ché wrote:
mondeo wrote:Sorry, jongens, het is inderdaad de Elite Racing en niet de Comp Racing.
Klein misverstand maar grote gevolgen.
volgende week ga ik nogeens zien en dan zal beslissing genomen worden.
Gewoon de elite nemen, ge zul veel plezier van de schijfremmen hebben, ook meer plezier aan de vork enz...
Ik vind hem ook mooier, maar das ieder zen eigen smaak !
Nog is succes

gr
ché
Ik heb de Scott Expert genomen vermits ik niet zo nodig aan de schijfremmen hoef, de ProScott V-brakes voldoen voor mij prima en vind ik fijnder om zelf te onderhouden. Mijn Cnndle was zelfs nog met cantilevers van Coda, dus deze V-brakes zijn voor mij al een hele verbetering.
Ja de vork van de expert is ook iets minder.
Maar das keuze en smaak, nog veel plezier!
P.S: heb je geen "echte" foto ?( altijd mooier )

gr
ché
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Probeer al twee dagen er aan te denken om foto te nemen en op het net te zetten, maar moest werken met de vroege en dan nog een terrasvijver aant maken. Dus nog niet echt veel tijd gehad. Al een geluk dat ik met de fiets naar het werk was zodoende heb ik er toch al wat kilometers mee kunnen doen (+/-35km).
RacScott
Mountainbiker

Post by RacScott »

Sorry verkeerd topic.
ché
Mountainbiker

Post by ché »

Heb de foto bekeken, en ziet er inderdaat ni slecht uit!
Schoon frame'ke in ieder geval.
Nog veel plezier dermee! :wink:

gr
ché
ivan
Mountainbiker

SCOTT Genius MC50

Post by ivan »

Ik had vandaag de mogelijkheid via VEGA-bike Tielt een testrit te doen met de Scott Genius MC50.. :bounce:

Het is de eerste maal dat ik met een recente fully marathon type kon rijden.Ik sta werkelijk vesteld van de evolutie van de fully afvering en de mogelijke afstellingen ervan de laatste 2 à 3 jaar.

Het zal even slikken zijn als ik over een tweetal dagen terug met de hardtail onderweg ga.

Mgg Ivan

PS Met dank aan Danny :wink:
Rallycrazy
Mountainbiker

Post by Rallycrazy »

De Genius versie van Scott krijgt overal toch heel goede commentaar, niet alleen in gewone testen maar ook volgens de lezerstest in O2-Bikers.

Was eigenlijk mijn eerste keuze, maar de MC20 of MC30 was net buiten budget. Zal misschien voor binnen enkele jaren zijn, tegen dan is het rendement van de fully's nog wat verhoogd.
Mika
Mountainbiker

Post by Mika »

Ik heb hem ook geprobeerd gehad. En ja tijdens O2-bikers lezers test. :wink: En al is dat ondertussen 3 maanden geleden dat ik hem getest heb, ik voel nog altijd het verschil op mijn 6 jaar oude hardtail. :wink:

In oktober zou er al een nieuwe reeks Genius modellen uitkomen volgens mijn fietshandelaar. Waarschijnlijk zal ik hem dan ook kopen.
Probleem is ook dat de kleur van de MC-40 mij niet aanstaat, de MC-50 geen schijfremmen heeft en de MC-30 valt buiten budget. En als het in oktober mij nog niet aanstaat dan zou ik nog altijd het frame apart kunnen kopen en de andere onderdelen apart bestellen...
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

Mika wrote:Ik heb hem ook geprobeerd gehad. En ja tijdens O2-bikers lezers test. :wink: En al is dat ondertussen 3 maanden geleden dat ik hem getest heb, ik voel nog altijd het verschil op mijn 6 jaar oude hardtail. :wink:

In oktober zou er al een nieuwe reeks Genius modellen uitkomen volgens mijn fietshandelaar. Waarschijnlijk zal ik hem dan ook kopen.
Probleem is ook dat de kleur van de MC-40 mij niet aanstaat, de MC-50 geen schijfremmen heeft en de MC-30 valt buiten budget. En als het in oktober mij nog niet aanstaat dan zou ik nog altijd het frame apart kunnen kopen en de andere onderdelen apart bestellen...
Zou je daar voordeel uit halen ??
Mika
Mountainbiker

Post by Mika »

ivan wrote: Zou je daar voordeel uit halen ??
Niet veel vrees ik. We zullen wel zien. :wink:
Steezz
Mountainbiker

Scott expert racing

Post by Steezz »

Na dit forum een paar keer te hebben dooorlezen heb ik gisteren een scoot racing gekocht. Ben maar een beginnend biker. Heb der 950 euro voor betaald. En nog wa kleine extrakes bijgekregen. Verstandige keuze of niet? Greetzz Steezz
Post Reply