Zo 29/11/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gisteren een cyclocross fiets in elkaar gestoken en vandaag de tt mee gereden, fiets viel mee tocht ook maar de reactie van sommige onder ons beviel me niet, nl hie wee ene mee ne crossvlo, dan proberen ze te volgen bergop en bergaf wat hun niet lukt,maar ze hebben wel is van hun KL°°°°°°ten gemaakt, wel, dit vind ik heel laag, ik ben al 20jaar een diehard MTBer en heb nog nooit een verwijt naar men hoofd gekregen op TT's en de 1e maal ik mee een cross fiets rijd wel, laag, zeer laag vind ik dit, ik hoop dat het geen mensen van op dit forum waren.
Verder mooi tocht, ge moogd hier in de buurt tog niets anders meer, BV's waren inorde, kortom goed.
Verder mooi tocht, ge moogd hier in de buurt tog niets anders meer, BV's waren inorde, kortom goed.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Ik ervaar hetzelfde sedert ik een paar weken geleden met de crossfiets naar de minder technische TT's ga. Veel commentaar op die crossfiets maar eens je 'het kot openzet' is het veel minderfillevlo wrote:gisteren een cyclocross fiets in elkaar gestoken en vandaag de tt mee gereden, fiets viel mee tocht ook maar de reactie van sommige onder ons beviel me niet, nl hie wee ene mee ne crossvlo, dan proberen ze te volgen bergop en bergaf wat hun niet lukt,maar ze hebben wel is van hun KL°°°°°°ten gemaakt, wel, dit vind ik heel laag, ik ben al 20jaar een diehard MTBer en heb nog nooit een verwijt naar men hoofd gekregen op TT's en de 1e maal ik mee een cross fiets rijd wel, laag, zeer laag vind ik dit, ik hoop dat het geen mensen van op dit forum waren.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ook komen rijden hier. Vond het een plezant tochtje. Goede bevooradingen, goede bepijling. De afspuitstand weet ik niet ben direkt naar huis gereden met de mountainbike dus. Het was goed berijdbaar met enkele baggerstrookjes ma ja das ook eens plezant om door te vlammen. See you all next year.
Ik ben voor de 43 gegaan en had er 42,1 op de teller staan. Ben bij de afdaling uit het bos vlak bij de aamkomst links gereden en zo de Euribrid omhoog en terug aangepikt op het parcours.Roadie wrote:Tocht was zeker ok maar inderdaad 34km ipv 43.. was wel spijtig
bevoorading zeker ok. Stevige bries :)
Had er nog wel een paar kilometer kunnen bijdoen
Op het eind van de dag had ik 113 km aan een avg van 22,5
-
Tom1254
- Mountainbiker
Foto's
Foto's online op ... http://tomvh.wordpress.com/2009/11/29/h ... mtb-style/

Als je een van de foto's wil gebruiken, lees dan wel de voorwaarden op mijn blog...
Veel plezier ermee.
Tom

Als je een van de foto's wil gebruiken, lees dan wel de voorwaarden op mijn blog...
Veel plezier ermee.
Tom
Ik vertrok ook voor de 43 en had er ook maar 34 bij de aankomst.
Veel splitsingen is niet erg maar ze waren erg slecht aangeduid. Ik zal er ook een gemist hebben. Als ge zoveel splitsingen en lussen voorziet dan is een GOED plan in de kantine ook geen slecht idee. Dan kan iedereen op voorhand zien waar hij eventueel een lus laat vallen of er een bijneemt.
Verder leuker tocht met niet te veel modder rekening houdend met de regen die er was geweest.
Veel splitsingen is niet erg maar ze waren erg slecht aangeduid. Ik zal er ook een gemist hebben. Als ge zoveel splitsingen en lussen voorziet dan is een GOED plan in de kantine ook geen slecht idee. Dan kan iedereen op voorhand zien waar hij eventueel een lus laat vallen of er een bijneemt.
Verder leuker tocht met niet te veel modder rekening houdend met de regen die er was geweest.