Nieuwe winkel Van Eyck

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
heuveltje
Mountainbiker

Post by heuveltje »

er komt een nieuwe winkel,volgend jaar regio zuid west vlaanderen.
interne bron,de plaats zou ook al bekend zijn,
plaats en openings datum laat ik over aan de VAN EYCK
ze zullen wel spoedig met het nieuws naar buiten komen.
beetje afwachten...

grt heuveltje
schwammie
Mountainbiker

Post by schwammie »

ik denk dat er qua locatie sprake is van het Evolis Business Park, aan de 4 windturbines dus op de grens Kortrijk-Zwevegem-Harelbeke.
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari . :P
TicA
Mountainbiker

Post by TicA »

rebels8 wrote:In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari . :P
Ik hoor ook praten van een vestiging in Dadizele (deizel =D>), maar ben benieuwd waar precies het dan zal worden. Welke winkel houdt er precies mee op? Qua kledijwinkels kan ik aan D-line of ro time denken, of gaat het om nog een andere?
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

TicA wrote:
rebels8 wrote:In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari . :P
Ik hoor ook praten van een vestiging in Dadizele (deizel =D>), maar ben benieuwd waar precies het dan zal worden. Welke winkel houdt er precies mee op? Qua kledijwinkels kan ik aan D-line of ro time denken, of gaat het om nog een andere?
D-Line stopt ermee. uitverkoop is reeds begonnen
TicA
Mountainbiker

Post by TicA »

Allee dan spring ik daar binnenkort rap nog eens binnen achter nieuwe kledij, en volgende maand achter nieuw fietsmateriaal. Twee vliegen in één klap [-o<
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

TicA wrote:
Het gaat inderdaad om D-line
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

april-mei zou die open gaan :-D
Is wel een goeie zet enorm véél passage en vooral véél Fransen die naar de Flora-Lux en Duponzoo gaan ligt er vlakbij!!

YES YES =D>
rebels8
Mountainbiker

Post by rebels8 »

Vernomen uit goede bron ??? :-D
Ebbor
Mountainbiker

Nieuwe winkel van eyck

Post by Ebbor »

Vandaag het nieuwe boekje ontvangen van de VWB en daarin staat dat komend voorjaar er in DADIZELE ( Meensesteenweg ) de nieuwe winkel van Van Eyck geopend wordt met als naam "Parts & Fashion Shop "

JOEPIE !
Locked