Zo 29/11/2009 Genk-Winterslag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Salonrijder
Mountainbiker

Post by Salonrijder »

Prachtige tocht , niks op aan te merken , Was af ! =D> =D> =D>
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Dank je wel, Roel Ka. Als ik nog eens iets terug kan doen!
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Schitterende TT! Terril was iets te slijk om echt deftig te beklimmen maar voor mij was dit één vd betere dit jaar.
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

MX DUDE wrote:ok thx el stevo,dat ga ik dan zeker eens opzoeken!! :wink:

Dit is het profiel van de skinny jimmy
Image
Ik heb met de skinny jimmy al enkele modderige ardennen marathons gereden en ik vind dit een van de betere bandjes van schwalbe .

Vandaag gereden met NN achter en RO RO voor, een keer echt doorgeschoven op de terril en voetje aan de grond.
Wat de tocht betreft gewoon prachtig, en de Roger had gelijk, weinig of bijna geen modder, het had er precies minder geregend dan bij ons!

Grtz. tot de volgende.
rozi
Mountainbiker

Post by rozi »

Er waren inderdaad net iets meer als 1000 deelnemers. Alhoewel niet echt schitterend weer voorspeld was, toch ganse dag droog gebleven. Tel daar nog eens bij dat merendeel van parkoers over zandomloop trekt en dat de wind van voorbije dagen ook nog eens geholpen om alles op te drogen, geeft als resultaat dat al bij al de Heidetrappers een 'onvettig' parkoers konden presenteren. En al hebben we het weer niet in de hand, het parkoers natuurlijk wel. En het doet alle helpers plezier dat door het merendeel van de deelnemers beaamd wordt dat dit effenaf schitterend was.
Bedankt.
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Zeer mooie tocht. Goed georganiseerd en mooie omgeving.
Net als vorige keer alles netjes kunnen beklimmen. Wel 1 keer uit de klikpedalen geschoten. (dan die klim maar naar beneden gereden en terug omhoog om te kunnen zeggen dat ik alles heb kunnen beklimmen) Wegens te lui om mijn zomerachterband (Python) te vervangen had ik zeker niet de beste grip. Tijdens het klimmen kracht verdelen en blijven zitten. Tijdens afdalen heel rustig en zeer veel de voorrem moeten gebruiken. In ieder geval is de kans dat ik hier volgende keer opnieuw start, zeer groot.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Dit is het profiel van de skinny jimmy
Image[/quote]

Ik vind de naam slecht gekozen :-D zo skinny is die jimmy nu ook weer niet
X6 3.5biturbo
Mountainbiker

Post by X6 3.5biturbo »

ben deze ook gaan rijden, mooi droog weer, weinig modder, bij de eerste keer remmen geluid gehoord aan de achterrem, sindsdien een constant gesleep op 1 plaats wat geleidelijk minderde na verloop van tijd. Ik werd er zo gek van dat ik juist voor de hondenschool (na 16km) toch maar eens gekeken had wat het probleem was. Ijzerke wat de remblokken naar buiten houd was over aan 1 kant en kwam in aanraking met de schijf. Alles gedemonteerd en tot de conclusie gekomen dat de blokken volledig op waren. Kreeg zelfs de zuiger niet meer terug naar binnen waardoor de blokken er niet meer in gingen. Ben dan via de gewone weg terug naar de auto gefietst. Had maar 20km. Had er wel zin in ondanks dat de benen niet mee wilden na Maasmechelen gisteren.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

flipp wrote: Mss iemand een gps track ervan ? Das wat makkelijker voor hem nog eens te rijden want ik ken de streek nog niet zo goed.
Ff mijn zin wat aanpassen. #-o

Heeft iemand een gps track ervan ?

Want ik krijg pm's van bikers die willen dat ik de track opstuur naar hun (terwijl ik hem eigenlijk zelf zoek) :lol:
Killepitsch
Mountainbiker

Post by Killepitsch »

flipp schreef:

Mss iemand een gps track ervan ? Das wat makkelijker voor hem nog eens te rijden want ik ken de streek nog niet zo goed.

Ff mijn zin wat aanpassen.

Heeft iemand een gps track ervan ?

Want ik krijg pm's van bikers die willen dat ik de track opstuur naar hun (terwijl ik hem eigenlijk zelf zoek)
Wat kunnen we hierop zeggen ?

1/ geduld is een mooie zaak

2/ als ge ff verder kijkt dan uwe neus lang is ziet ge op pag 4 een gps track.
Post Reply