Zo 29/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

ikke met de fiets wrote:Ben ni zo goe in geografie / landschappekes / wegligging ; wat is eigenlijk het verschil tussen Aarschot & Zottegem ? ... kan ni goe beslissen welke van de twee kiezen.
Wa is da hier allemaal #-o modder [-X
Ook wij moeten kiezen tussen zottegem op (15km) of Aarschot (100km) afstand

Keuze is op Aarschot gevallen omdat er volgens Jean-Lucca (alias den burgemeester) geen (minder) modder zou zijn in het verre Aarshot :wink:

een delegatie s-bikers uit geraardsbergen zal dus rond 8u15 aan de inschrijving staan :wink:

Ons materiaal kapot rijden,,, vorige week zondag strandrace van De Panne gereden :roll: zo erg zal het wel niet zijn hé :wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

de ware wrote:'t is wel staf dat er niemand een up-to date geeft qua parcours met deze omstandigheden.........
Of teren ze gewoon op de streek-omgeving....,,,??????
vind ik zwak voor zulke organisatie....

maar toch tot morgen
"Zondag 29 november gaat de Hageland Power Toertocht door, een organisatie van het Aarschots Triathlon Team is samenwerking met de Knoetbikers."
Heb zelf ook al gemerkt dat niet elke organisator hier op het forum zit, zeker als het om een wielertoeristenclub of andere gaat, swoit, wat het parcour betreft denk dat er geen tekening bij gemaakt moet worden, het zal morgen (zeker na enkele honderden bikers op hetzelfde trackje gepasseerd te hebben) een vettige bedoening worden, verleden jaar (2008) was het weer gelijkaardig dus ook in de regen vertrokken, achteraf hier echter geen spijt van gehad, prima TT met alles erop en eraan, m.a.w. word een echte MTB-toer, dus wij komen morgen ook met enkele bikers :wink:
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik heb deze namiddag nog een stukske van het parcours gedaan. Het ligt er idd vettig bij, maar wel berijdbaar - zelfs met mijn zomerbanden :-)

De Montée Impossible zou ik negeren, dat is hopeloos. Zeker als het deze nacht nog wat trasht.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

ik pas !

jaja, weet het, ben ne flauwerik ... blablabla, en nog wa vanda #-o

zal morgen in de gym m'n geweten sussen mé wa extra te trainen, en wa lopen erbij =D>
FlorianKoP
Mountainbiker

Post by FlorianKoP »

ikke met de fiets wrote:ik pas !

jaja, weet het, ben ne flauwerik ... blablabla, en nog wa vanda #-o
Ik post niet veel op dot forum enzo, maar als ik grappige posts lees, kijk ik af en toe wel wie dat gepost heeft en keivaak ben jij dat! Ik lig steevast toe met je posts! Keep it up "ikke met de fiets"!

Ben vollenbak aan het twijfelen!

A) Nu gaan slapen en kiezen tussen aarschot of zottegem!

B) Nog wat pinten gaan drinken (ben net werkloos geworden tegen wil en dank in!!!) en morgennamiddag gewoon gaan lopen...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik heb net gekozen voor Zottegem. Zag het nochtans goed zitten om naar Aarschot te trekken, maar de verplaatsing van 100km (Zottegem is maar 5km ver) heeft mij doen besluiten naar Zottegem te gaan. Zo ben ik 's middags nog op een deftig uur thuis (lees: een uur langer trappisten drinken :drunk:).
svenne
Mountainbiker

Post by svenne »

tot binnen een uurke!!!
slijkkrabber
Mountainbiker

kilometers

Post by slijkkrabber »

heel schoon ritje ma de man die de km heeft uitgezet moet eens naar de
fietsenmaker kilomotrik laten nazien 43km willen doen en het waren er maar 33km ma ja nie alles kan perfect zijn he
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

of ge hebt één van de vele splitsingen gemist?
De 50km was 50.4km bij mij dus kan goed kloppen. Spijtig wel dat er 53km aangegeven stond tijdens de splitsingen (misschien van vorig jaar). Allesinds een wonderwel mooie tocht. Het is lang geleden dat ik me in deze omstreken nog zo geamuseerd heb ^^. Leuke bevoorrading ook, eindelijk een chocolade, mmmm. Voor de 50km bevoorrading was precies ook jenever voorzien (al kan ik me vergissen en stonden ze er enkel voor versiering) maar daar werd niet danig gebruik van gemaakt, zo sportief zijn we al geworden ^^.

nette tocht, eindelijk eens andere richtingen dan de klassieke toertochten in omstreken.
slijkkrabber
Mountainbiker

Post by slijkkrabber »

da kan natuurlijk ook ma dan hebben we met veel een pijlke gemist
Post Reply