Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
johand
Mountainbiker

Post by johand »

Herder Alex² wrote:
johand wrote:ik heb een track ingeladen van internet, maar ik wil het startpunt wijzigen. hoe doe ik dat (of is dat niet nodig)?
Bedoel je het volgende : je hebt een route ingeladen die start in Steenokkerzeel en je wil starten vanuit Erps-Kwerps ?
Thuis kan je de route met Mapsource bewerken, maw de route verlengen met "tekenen", saven, en dan uw eigen route naar uw gps opladen.
Hoe verleg je het startpunt met MAPSOURCE dan?
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

johand wrote:maar zijn die problemen opgelost als ik mijn TOPO kaart moest vervangen door een nieuwe routeerbare TOPO kaart?
Nee.
Ik heb dat probleem ook. (met Edge 705 en nieuwe TOPO)
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

Hallo, ik heb een Edge 705, maar iedere keer als ik moet afslaan zoomt de garmin in, zodat ik mijn hartslag en snelheid niet meer kan zien, dit ergert me enorm en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan uitzetten.

Bedankt voor je hulp.

(ik heb al gevonden hoe ik da vervelende gepiep bij iedere automatische zoom heb kunnen uitzetten)
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

YSS wrote:Hallo, ik heb een Edge 705, maar iedere keer als ik moet afslaan zoomt de garmin in, zodat ik mijn hartslag en snelheid niet meer kan zien, dit ergert me enorm en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan uitzetten.

Bedankt voor je hulp.

(ik heb al gevonden hoe ik da vervelende gepiep bij iedere automatische zoom heb kunnen uitzetten)
misschien in Menu - instellingen - kaart en daar de Autozoom uitschakelen
johand
Mountainbiker

Post by johand »

YSS wrote:Hallo, ik heb een Edge 705, maar iedere keer als ik moet afslaan zoomt de garmin in, zodat ik mijn hartslag en snelheid niet meer kan zien, dit ergert me enorm en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan uitzetten.

Bedankt voor je hulp.

hoe zet je dat gepiep dan uit?
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

INSTELLINGEN->SYSTEEM->TONEN -> UIT
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

LuckyIron wrote:

Bedankt voor je hulp.

misschien in Menu - instellingen - kaart en daar de Autozoom uitschakelen
Da staat uit, en hij zoomt nog altijd !!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

johand wrote:

Bedankt voor je hulp.

hoe zet je dat gepiep dan uit?
Door gebruik te maken van tcx :wink:
Peeee
Mountainbiker

Post by Peeee »

ik ben nu al een uurtje bezig met die handleiding en ik begrijp er toch nog niet veel van

ik heb momenteel de topo kaart nog niet geinstalleerd maar volgens ik begrijp zou ik toch al moeten kunnen gpx files opslaan en openen ( ik weet al in welke map ik dit moet doen in mijn gps)

nu als ik hier een file open http://www.bloso.be/public/Bloso/gps.asp#42
opent mijn pc die als html code en weet ik toch niet hoe ik dat moet in een bestand krijgen om op te slaan op mijn gps

kan iemand mij hier informatie over geven of desnoods een handleiding waar al zon dingen goed uitgelegd in staan,want in de originele vind ik hier niet veel over

mvg
johand
Mountainbiker

Post by johand »

je copy/paste een gpx file in de "gpx" folder op je edge. (zo doe ik het toch). je kan nu de track selecteren in "opgeslagen ritten) maar ik denk dat je weinig gaat zien zonder kaart geinstalleerd.

PS: Ik ga binnekort een cursus volgen bij Point2 in Leuven over het gebruik van een Edge. Misschien moet jij dat ook best doen :-)

http://www.point2leuven.be/edge.html
Post Reply