een warm emmerke water doet zo'n deugd geeft een gevoel van de goeie oude tijd.
Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Wij starten altijd iets na de noene Moustache.Moustache wrote:Ik zal hier dus aantreden, maar het zal niet 's morgens vroeg zijn. Ik had zo al gedacht "rond de noene". (kort voor, op of kort na)
Nog Forumbikers van plan op dit tijdstip hier aan te zetten?
Je meugt gerust mee met de tetters...
back met een klein bikerke, moeten wij dan al beginnen sparen voor een bikske en een helmke????Survival wrote:inderdaad dit jaar zonder mij maar ik heb een groot excuus! Een in de weg zittend buikske met wie weet een toekomstig mtb-erke erin
next year, i'll be back![]()
groetjes,
Surfke
Nen dikken proficiat en verzorg u maar, of nog beter, laat u maar goed verzorgen door Transalp
- Moustache
- Kerstman
Een plan is rustig rijp aan het worden...Gigi (Tetters Torhout) wrote:Wij starten altijd iets na de noene Moustache.Moustache wrote:Ik zal hier dus aantreden, maar het zal niet 's morgens vroeg zijn. Ik had zo al gedacht "rond de noene". (kort voor, op of kort na)
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
ween een bende vliegers en ween een bende die komt ontstressen van de werkwekeMoustache wrote:Een plan is rustig rijp aan het worden...Gigi (Tetters Torhout) wrote:Wij starten altijd iets na de noene Moustache.Moustache wrote:Ik zal hier dus aantreden, maar het zal niet 's morgens vroeg zijn. Ik had zo al gedacht "rond de noene". (kort voor, op of kort na)
je kunt dus ten allen tijde de plannen bijstellen...
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Ik zal tegen een uur of 9 starten, moet tegen 13u terug zijn om vrouwke te halen op haar werk.