idem hier, training beginnen als het aant regenen is => nie goed voor de moraalkawa wrote:Elke keer als het tijdens een fietstocht begint te regenen zeg ik altijd dat ik de volgende keer als het regent ook gewoon ga vertrekken, want eens ge nat zijt valt die regen toch wel mee....
Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent...![]()
Regen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- van_hoof
- Mountainbiker
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Dan las ik meestal een looptraining in,dat is helemaal niet zo erg (Vind ik).kawa wrote: Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent...![]()
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Is anders een goede krachttraining (windop toch) en anders lekker vlammen met de wind in de rug.timdelma wrote:+1yajop wrote:Waait het hard, dan vertrek ik niet, ik haat wind
Ik neem dan gewoon recht op recht.Langs kanaal tegen wind vertrekken en daarna terugvliegen.
Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?Sandcrawler wrote:Dan las ik meestal een looptraining in,dat is helemaal niet zo erg (Vind ik).kawa wrote: Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent...![]()
Even verduidelijken : ik HAAT lopen, maar als het me iets zou opbrengen bij het fietsen, dan overweeg ik het
En ik heb al gehoord (van horen zeggen, ik weet het) dat de combinatie niet echt aan te raden is. Waarom, don't ask me...
- KoRn
- Mountainbiker
kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 minuutjes losrijden op de rollentimdelma wrote:Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?Sandcrawler wrote:Dan las ik meestal een looptraining in,dat is helemaal niet zo erg (Vind ik).kawa wrote: Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent...![]()
Even verduidelijken : ik HAAT lopen, maar als het me iets zou opbrengen bij het fietsen, dan overweeg ik het![]()
En ik heb al gehoord (van horen zeggen, ik weet het) dat de combinatie niet echt aan te raden is. Waarom, don't ask me...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
Post by Sandcrawler »
Ik liep ook echt niet graag,nu met plezier.Waarom?Weet ik ook niet.timdelma wrote:Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?Sandcrawler wrote:Dan las ik meestal een looptraining in,dat is helemaal niet zo erg (Vind ik).kawa wrote: Maar toch krijg ik mezelf niet op de fiets als het regent...![]()
Even verduidelijken : ik HAAT lopen, maar als het me iets zou opbrengen bij het fietsen, dan overweeg ik het![]()
Ik voel me er héél goed bij en merk persoonlijk toch dat't helpt.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ight=lopen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
Post by Sandcrawler »
KoRn wrote:kan geen kwaad maar rustig beginnen en na het lopen 20 km mtb-en en dan terug lopen.En voor je't weet ben je een echte duathlonner.timdelma wrote:Vind jij lopen én MTB'en een goede combinatie ?Sandcrawler wrote: Dan las ik meestal een looptraining in,dat is helemaal niet zo erg (Vind ik).