Zoiets noem ik toch geen detailveranderingbettes wrote:Het verschil tussen een TNT en een horst link is voor mij bijna niet merkbaar, maar het trapgedrag van een DW en een TNT is voor mij wel duidelijk merkbaar. De DW heeft een "anti-squat" layout. Kort door de bocht betekend dit dat hij niets inveert als je stevig doortrapt op het kleine blad. De TNT en HL doen dit wel een beetje.
Turner Flux update 24/03 p 16
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
- Edlisjas
- Mountainbiker
Als het verschil enkel zit in "een beetje" inveren bij "doortrappen op het kleine blad" ben ik blij dat ik geen € 1000 extra uitgegeven heb aan de DW-link ...K2-er wrote:Zoiets noem ik toch geen detailveranderingbettes wrote:Het verschil tussen een TNT en een horst link is voor mij bijna niet merkbaar, maar het trapgedrag van een DW en een TNT is voor mij wel duidelijk merkbaar. De DW heeft een "anti-squat" layout. Kort door de bocht betekend dit dat hij niets inveert als je stevig doortrapt op het kleine blad. De TNT en HL doen dit wel een beetje..
Ik heb nog maar een 80 km gereden op mijn Turner, het meest opvallende aan deze fiets vind ik dat hij gewoonweg niet pompt, in geen enkele omstandigheid... voor mij is dit dus een prima fiets!
- Kameel^
- Mountainbiker
Edlisjas, ik heb ook een tijdje alles gevolgd van die dw flux op mtbr.com, en ik heb nét wel heel vaak gelezen dat er een (groot) verschil is tussen die 2 veersystemen. Of dat gij dat verschil 1000euro waard vindt das een ander zaak. Nu uwe flux zal ook wel heel goed rijden daar twijfel ik geen seconde aan, maar beweren dat er totaal geen verschil inzit lijkt me toch ook wel een beetje kort door de bocht gaan...
Verder hele mooie fiets hoor! afmontage vind ik ook 100% geslaagd. Sober doch stijlvol
Het is eigenlijk zonde om daarmee in de huidige baggercondities mee rond te rijden hé :)
Verder hele mooie fiets hoor! afmontage vind ik ook 100% geslaagd. Sober doch stijlvol
Het is eigenlijk zonde om daarmee in de huidige baggercondities mee rond te rijden hé :)
- Edlisjas
- Mountainbiker
Waar heb ik beweerd dat er TOTAAL GEEN verschil zit tussen de twee systemen?Kameel^ wrote:Edlisjas, ik heb ook een tijdje alles gevolgd van die dw flux op mtbr.com, en ik heb nét wel heel vaak gelezen dat er een (groot) verschil is tussen die 2 veersystemen. Of dat gij dat verschil 1000euro waard vindt das een ander zaak. Nu uwe flux zal ook wel heel goed rijden daar twijfel ik geen seconde aan, maar beweren dat er totaal geen verschil inzit lijkt me toch ook wel een beetje kort door de bocht gaan...
Verder hele mooie fiets hoor! afmontage vind ik ook 100% geslaagd. Sober doch stijlvol![]()
- Edlisjas
- Mountainbiker
Zijn volgens bike-discount dezelfde naven ...G-m@n. wrote:heb jij hope hoops naven? dacht proII
http://www.bike-discount.de/shop/k735/a ... t-42d.html
- Kameel^
- Mountainbiker
nergensEdlisjas wrote:Waar heb ik beweerd dat er TOTAAL GEEN verschil zit tussen de twee systemen?Kameel^ wrote:Edlisjas, ik heb ook een tijdje alles gevolgd van die dw flux op mtbr.com, en ik heb nét wel heel vaak gelezen dat er een (groot) verschil is tussen die 2 veersystemen. Of dat gij dat verschil 1000euro waard vindt das een ander zaak. Nu uwe flux zal ook wel heel goed rijden daar twijfel ik geen seconde aan, maar beweren dat er totaal geen verschil inzit lijkt me toch ook wel een beetje kort door de bocht gaan...
Verder hele mooie fiets hoor! afmontage vind ik ook 100% geslaagd. Sober doch stijlvol![]()
anyway, zullen er maar over zwijgen, eigenlijk zou ge zelf de beide systemen uitvoerig moeten kunnen testen om te kunnen vergelijken
- Edlisjas
- Mountainbiker
Hoeft voor mij niet, ben zeer tevreden met mijn fluxke ...Kameel^ wrote:nergensEdlisjas wrote:Waar heb ik beweerd dat er TOTAAL GEEN verschil zit tussen de twee systemen?Kameel^ wrote:Edlisjas, ik heb ook een tijdje alles gevolgd van die dw flux op mtbr.com, en ik heb nét wel heel vaak gelezen dat er een (groot) verschil is tussen die 2 veersystemen. Of dat gij dat verschil 1000euro waard vindt das een ander zaak. Nu uwe flux zal ook wel heel goed rijden daar twijfel ik geen seconde aan, maar beweren dat er totaal geen verschil inzit lijkt me toch ook wel een beetje kort door de bocht gaan...
anyway, zullen er maar over zwijgen, eigenlijk zou ge zelf de beide systemen uitvoerig moeten kunnen testen om te kunnen vergelijken
Zaterdag naar Maasmechelen?
- Kameel^
- Mountainbiker
dat zal wat van het weer afhangen. Ik heb wel al een achterband met meer profiel gestoken, voor meer grip op de terril
maar het zal met nat weer toch niet lukken die boven te geraken, uitgezonderd de 2e misschien....Want nobby nic's hebben wel genoeg grip in modder, maar op van dat nat glad hout is het toch niet wat het moet zijn.
Als het regent ga ik alleszins niet want bij het minste beetje modder/nattigheid heb ik chainsuck, en mijn vervangingstandwielbladen zijn nog onderweg
Als het regent ga ik alleszins niet want bij het minste beetje modder/nattigheid heb ik chainsuck, en mijn vervangingstandwielbladen zijn nog onderweg