Fiets van het jaar 2009 (inschrijving gesloten)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Kona of course want je salsa is een SS en daar heb ik geen categorie voor gemaakt 
-
Blackadder
- Mountainbiker
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
alle bommen en granaten je hebt volkomen gelijk,keek effe en tis idd een SSMaaike wrote:Alain zijn retrotec is toch ook een singlespeed? Of zie ik dat nu helemaal mis?FantaDHrider wrote:Kona of course want je salsa is een SS en daar heb ik geen categorie voor gemaakt
ik kan Alain schrappen zodat er weer 1 plekje over,lijkt me wel zo eerlijk tegen over BoXeR
- DodgeW200
- Mountainbiker
categorie : Old skool bike
merk : GT Tequesta 1991
biker : Dodgew200
Nog steeds zoals hij toen uit de winkel kwam (orginele tandwielen en ketting) . Juist een stel banden en een paar binnenbanden. In 1997 is er een Rockshock Indy opgekomen. Heeft wel een zeer rustig leven geleden.

merk : GT Tequesta 1991
biker : Dodgew200
Nog steeds zoals hij toen uit de winkel kwam (orginele tandwielen en ketting) . Juist een stel banden en een paar binnenbanden. In 1997 is er een Rockshock Indy opgekomen. Heeft wel een zeer rustig leven geleden.

Last edited by DodgeW200 on Thu 26 Nov 2009 12:50, edited 1 time in total.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ge moogt er mij dan bijzettenFantaDHrider wrote: alle bommen en granaten je hebt volkomen gelijk,keek effe en tis idd een SS.Men excuses voor dat
![]()
![]()
.
ik kan Alain schrappen zodat er weer 1 plekje over,lijkt me wel zo eerlijk tegen over BoXeR