Categorie: All Mountain/Enduro
Fiets: Santa Cruz Heckler

Post by FantaDHrider »
Post by s-biker gert »
Waarom een beperking op het aantal fietsen hier, had liever een gelimiteerde inschrijvingsdatum gezienFantaDHrider wrote:op mtb.nl zijn ze ook begonnen met fiets van het jaar,daar gaat het er anders aan toe dan hier.Ieders forum zijn ding
Idd dat vind ik er ook van laat, sbiker nog ff meedoen.s-biker gert wrote:Waarom een beperking op het aantal fietsen hier, had liever een gelimiteerde inschrijvingsdatum gezienFantaDHrider wrote:op mtb.nl zijn ze ook begonnen met fiets van het jaar,daar gaat het er anders aan toe dan hier.Ieders forum zijn ding
zo kan ik ook meedoen met de HT
Post by FantaDHrider »
Het zit zo omdat ik hier met de polls zit die 10 bikes per topic kan,mtb.nl heeft geen polls.Alleen het stemmen daar is weer heel anders,persoonlijk vindt ik het systeem met stemmen via een poll makkelijker en overzichtelijkers-biker gert wrote:Waarom een beperking op het aantal fietsen hier, had liever een gelimiteerde inschrijvingsdatum gezienFantaDHrider wrote:op mtb.nl zijn ze ook begonnen met fiets van het jaar,daar gaat het er anders aan toe dan hier.Ieders forum zijn ding
zo kan ik ook meedoen met de HT
Post by FantaDHrider »
Post by FantaDHrider »

Post by jakke-pompier »
Post by s-biker gert »
Dat is zeer vriendelijk maar dat hoef je niet te doen hoor, ik moest me maar wat sneller ingeschreven hebben en trouwens volgend jaar zal er wel terug een verkiezing zijn zekersjakke-pompier wrote:schrap mij maar met men trek 8000 uit het onderdeel hardtail en laat sbiker in mijn plaats hier maar meedoen.