Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
witten
Mountainbiker

Post by witten »

witten is in belgie en zal ook nog eens in de koude rijden :)
nu nog fietske vinden , maar da zal wel lukken
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

witten wrote:witten is in belgie en zal ook nog eens in de koude rijden :)
nu nog fietske vinden , maar da zal wel lukken
Elaba, da's lang geleden seg, ge zijt uiteraard zeer welkom, en een fietske??? da kunde huren hè... :wink: :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

slijkcrosserke wrote:Onze president heeft gesproken =D>
En hij zal nog eens spreken zie...

Voor de zomertocht hier draai ik mijn hielen niet om, maar voor diene wintertocht daarentegen... Nu nog met meer off-road. :bounce: :bounce: :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Er is inderdaad een groot verschil tussen zomer en wintertocht en dat heeft wel zijn redenen.

De wintertocht is het mooiste wat hertsberge te bieden heeft.
In 2007 nog de 26+45 km gebold.
In 2008 ietske meer en 2 x de 45 afgehaspeld.

Dit jaar ga ik weer iets nieuws doen : nl. de 45 afbollen en het donkere bosje op het einde bissen of trissen.

Zo kan ik eindelijk nog eens een deftige après houden ginder.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Moustache wrote:
slijkcrosserke wrote:Onze president heeft gesproken =D>
En hij zal nog eens spreken zie...

Voor de zomertocht hier draai ik mijn hielen niet om, maar voor diene wintertocht daarentegen... Nu nog met meer off-road. :bounce: :bounce: :bounce:
en 'k ga der van uit dat ge uw nieuw, vers gewassen uiteraard, truitje van president zult dragen hè, ook al zijn we in België :wink:
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Dit is een klassiekerke voor de tetters ook
In de namiddag waarschijnlijk.

Al die vroege vogels halen we toch zo weer in op den après...
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Update van het parkoer..... en yes, we hebben definitief het nieuwe stuk bij, nog een goeie 4km off-road. =D> =D> 'k vraag mij af of die charme's toch hun werk gedaan hebben....

In totaal zijn der nu een 7-tal andere stukken bij, goed voor ongeveer 8km off-road, den toertocht zal er dus redelijk anders uitzien. :wink:

Het begint al goed, een stukske boane en dan direct 't bos binnen goed voor een goeie 2.5 km off-road, kwestie van de beentje goed op te warmen :lol: :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Superfan wrote:Update van het parkoer..... en yes, we hebben definitief het nieuwe stuk bij, nog een goeie 4km off-road. =D> =D> 'k vraag mij af of die charme's toch hun werk gedaan hebben....

In totaal zijn der nu een 7-tal andere stukken bij, goed voor ongeveer 8km off-road, den toertocht zal er dus redelijk anders uitzien. :wink:

Het begint al goed, een stukske boane en dan direct 't bos binnen goed voor een goeie 2.5 km off-road, kwestie van de beentje goed op te warmen :lol: :lol:

=D> =D> =D>
Knap gedaan.
Kijk er al naar uit.
Nog meer bos erbij!!! :bounce: :bounce:
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

De dunekeuntjes zullen ook van de partij zijn met ons nieuwe tenu. Vorig weekend hebben we ze reeds kunnen tonen op het strand van de panne maar er mag nu eens wat slijk op komen. :-)

veeteeteetje : hoe da laatste bosje bissen ? staat da aangegeven ?

zijn er douches ?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

@Polletjes

da bissen van het laatste bosje, dan is hèèl eenvoudig, toertje blok en ge kunt weer beginnen.

douches zijn der niet, al jaar en dag is het een emmerke warm water in een goed verwarmde tent, dat heeft ook zijn charme's. :wink:
Der is geen andere oplossing, geen sporthal in de omgeving.
Post Reply