Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Er is inderdaad een groot verschil tussen zomer en wintertocht en dat heeft wel zijn redenen.
De wintertocht is het mooiste wat hertsberge te bieden heeft.
In 2007 nog de 26+45 km gebold.
In 2008 ietske meer en 2 x de 45 afgehaspeld.
Dit jaar ga ik weer iets nieuws doen : nl. de 45 afbollen en het donkere bosje op het einde bissen of trissen.
Zo kan ik eindelijk nog eens een deftige après houden ginder.
De wintertocht is het mooiste wat hertsberge te bieden heeft.
In 2007 nog de 26+45 km gebold.
In 2008 ietske meer en 2 x de 45 afgehaspeld.
Dit jaar ga ik weer iets nieuws doen : nl. de 45 afbollen en het donkere bosje op het einde bissen of trissen.
Zo kan ik eindelijk nog eens een deftige après houden ginder.
en 'k ga der van uit dat ge uw nieuw, vers gewassen uiteraard, truitje van president zult dragen hè, ook al zijn we in BelgiëMoustache wrote:En hij zal nog eens spreken zie...slijkcrosserke wrote:Onze president heeft gesproken
Voor de zomertocht hier draai ik mijn hielen niet om, maar voor diene wintertocht daarentegen... Nu nog met meer off-road.![]()
![]()
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Dit is een klassiekerke voor de tetters ook
In de namiddag waarschijnlijk.
Al die vroege vogels halen we toch zo weer in op den après...
In de namiddag waarschijnlijk.
Al die vroege vogels halen we toch zo weer in op den après...
Update van het parkoer..... en yes, we hebben definitief het nieuwe stuk bij, nog een goeie 4km off-road.
'k vraag mij af of die charme's toch hun werk gedaan hebben....
In totaal zijn der nu een 7-tal andere stukken bij, goed voor ongeveer 8km off-road, den toertocht zal er dus redelijk anders uitzien.
Het begint al goed, een stukske boane en dan direct 't bos binnen goed voor een goeie 2.5 km off-road, kwestie van de beentje goed op te warmen

In totaal zijn der nu een 7-tal andere stukken bij, goed voor ongeveer 8km off-road, den toertocht zal er dus redelijk anders uitzien.
Het begint al goed, een stukske boane en dan direct 't bos binnen goed voor een goeie 2.5 km off-road, kwestie van de beentje goed op te warmen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Superfan wrote:Update van het parkoer..... en yes, we hebben definitief het nieuwe stuk bij, nog een goeie 4km off-road.![]()
'k vraag mij af of die charme's toch hun werk gedaan hebben....
In totaal zijn der nu een 7-tal andere stukken bij, goed voor ongeveer 8km off-road, den toertocht zal er dus redelijk anders uitzien.![]()
Het begint al goed, een stukske boane en dan direct 't bos binnen goed voor een goeie 2.5 km off-road, kwestie van de beentje goed op te warmen![]()
Knap gedaan.
Kijk er al naar uit.
Nog meer bos erbij!!!