Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ik kom ook van het verdere Vlaams-Brabant. We komen eens kennismaken met de W.Vl bossen.

Tot dan.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Ook aanwezig na al veel goeds gehoord te hebben over deze TT!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik kom ook af, waarschijnlijk voor 45 + 26km. Heb daar een paar jaar geleden eens gereden en idd, 't is een tochtje van draaien en keren. Werkelijk gans het bos wordt 'uitgekuist'. :-)
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

veeteeteetje wrote:Een FRIGORITdeze tt.

Staat bij mij als stip genoteerd.
Wat mij betreft de mooiste wintertocht van Vlaanderen.
Nu nie overdrijven he , Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg zijn ook Vlaanderen hé.

Wij komen, speciaal voor Superfanneke, ook af naar één van de bosrijkste toertochten van West-Vlaanderen.
De tocht om eens kennis te maken met de mountainbike sport in de winter. Vlak en altijd 100 % berijdbaar voor iedereen in alle weersomstandigheden.

Groeties
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Ik ben uiteraard aanwezig.
Niet ver uit de buurt en een top tt zowel voor organisatie als parkoer.
Ik kijk uit naar de berichten over de parkoervoorbereidingen.
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Over 2 jaar hier ook gereden, vorig jaar door omstandigheden er niet bij.
Toen zat er slechts een 5-tal km baan in de 45km. dat belooft voor deze editie. :lol:
Zal waarschijnlijk dit jaar terug van de partij zijn. Wintertocht is inderdaad véél mooier dan de zomertocht met al zijn rechte dreven.
Silent Driver
Mountainbiker

Post by Silent Driver »

Zet ons der ook maar op voor de grote omloop,hopelijk is het spekglad mee véééééééééééééél modder.... :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

levensgenieter wrote: Nu nie overdrijven he , Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg zijn ook Vlaanderen hé.
Historisch gezien niet... Het Graafschap Vlaanderen had zijn grens net iets ten oosten van Gent. Antwerpen en Brabant waren toen van de Hertogen van Brabant en Limburg was nog van de Teutonen !!!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Onze president heeft gesproken =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Als historicus kan ik alleen maar bevestigen dat Vlaanderen enkel de provincies Oost- en West-Vlaanderen en een stukje Frans en Waals Vlaanderen is. En als je ver genoeg in de tijd gaat, is Vlaanderen enkel de regio tussen Brugge en de kust... :wink:

Om maar te zeggen, bij leven en welzijn (hoop dat die verkoudheid eindelijk weggaat) ben ik hier weer aanwezig, alleen al voor Superfan die het de moeite waard vond om bij onze tocht in Torhout aanwezig te zijn! =D> maar ook om nog eens door de bossen hier te rijden. (vorig jaar door gezondheidsredenen niet kunnen doen)
Post Reply