Ik heb dat al geprobeerd maar het hout is natfiliep72 wrote:Rooksignalen ??
29/11/2009 Sallaumines (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Deze vind ik ook geslaagd!!!!!jodelaietie wrote:Onderschat de duiven van onzen président niet :![]()
![]()
- Moustache
- Kerstman
Mijne blauwe geschelpten is terug. Hij had wat moeite om te klappen. Zijn rechtervlere zat vol met bollekes, maar ik kon hem moeilijk langer weghouden van bij zijn duivinneke.
Het enige dat ik er nog uit kreeg bleek in het Frans te zijn:
.."soyez le bienvenus"... "beaucoup de nouveaux parcours"..."les terrils connus"..."il y aura les terrils d'Evin Malmaison pour grimper"
Ie was in twee seconden weg en jaja, je gaf van zin gat. Toen ik vijf minuten later nog eens in mijn kot keek lag hij met de poten omhoog, maar met een gelukkige blik naar het plafond te staren. "Dju toch, morgen weerol duvve" zei mijn vrouwe.
En voor zij die het niet wisten... Delta 3 ligt tussen Evin-Malmaison, Dourges en Oignies.
Het enige dat ik er nog uit kreeg bleek in het Frans te zijn:
.."soyez le bienvenus"... "beaucoup de nouveaux parcours"..."les terrils connus"..."il y aura les terrils d'Evin Malmaison pour grimper"
Ie was in twee seconden weg en jaja, je gaf van zin gat. Toen ik vijf minuten later nog eens in mijn kot keek lag hij met de poten omhoog, maar met een gelukkige blik naar het plafond te staren. "Dju toch, morgen weerol duvve" zei mijn vrouwe.
En voor zij die het niet wisten... Delta 3 ligt tussen Evin-Malmaison, Dourges en Oignies.
- den snelle eddy
- Mountainbiker
Post by den snelle eddy »
ja Filiep,nogmaals bedankt en ook aan motorbiker met zijn arendsogen bedankt.Anders was de tocht voor mi rap gedaan.Ik heb mijne bike uit elkaar gehaald moa nog niet tope gekregen.Te druk gehad vorige weekend om te biken (jammer) ,den voetbal hé ....... blijven plakken achter den match van brugge .Dat ponske en dat schakeltje heb ik nog niet in mijn bezit,moa daar werk ik aan .Goa proberen mee te goan zondag,als ik tenminste minne bike were tope krege.Ik bel je nogfiliep72 wrote:Ela , ela ! Mijne ketting is tiptop hoor.slijkcrosserke wrote:Deze keer met een kettingfiliep72 wrote:Ik zou ook graag weer mijn wagonske draanhangen.
9. Filiep72
Ik heb Den Snelle Eddy mijn hulp aangeboden. Reeds na een km of 8 had ie een gebroken ketting. Het heeft langer geduurd eer we de ketting vonden in het slijk dan de reparatie zelf. In feite was motorbiker de gelukkige die de ketting vond.
Sinds afgelopen weekend heeft 'den Eddy' nu ook een kettingpons en reserve schakelke mee
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Als alles verloopt zoals zondag afgesproken in SBV zal ik nog wat "skoon volk" meebrengen zondag naar Sallaumines.
GP en KP maken hun (weder)optreden in la douce.
GP en KP maken hun (weder)optreden in la douce.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
De mannen van Sallaumines zien het in ieder geval zitten.
Ze willen waarschijnlijk niet onderdoen voor la Galibotte van Noyelles.
Jongens toch, nog vijf keer slapen.
Ze willen waarschijnlijk niet onderdoen voor la Galibotte van Noyelles.
Jongens toch, nog vijf keer slapen.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Misschien is Motorbiker ook ne duivenpiet en heeft zijne blauwe geschelpten wat meer sjans gehad met de oversteek over het huis van Pjer zijne gebuur.Moustache wrote:Heb jij nog iets gehoord? Ik kreeg een extreem kort mailtje van Joel Moreels. 'k Wilde nog tien vragen stellen over het parcours maar hij heeft het waarschijnlijk nogal druk met pijlen spuiten op natte ondergrond !!!Motorbiker wrote:De mannen van Sallaumines zien het in ieder geval zitten.
En nu terug on topic of we krijgen nog den duivenbond op ons dak.