Zo 22/11/2009 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Ook gereden. Deze tocht valt of staat met de spittaelbossen.
Neem die eruit en je hebt een ordinaire tocht zoals er veel zijn.
Maar ze zitten er in dus inderdaad heel tof parcours.
Ieder jaar wordt er massaal geklaagd dat er maar 1 bevoorrading is, een beetje jammer dat ze hier geen aandacht voor hebben.
Voor mij hoeft het niet want ik wist dit op voorhand.
Als hij nog bestaat kom ik volgend jaar terug voor de Spittaelbossen !
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Prachtige tt (alweer)!!!
Lekker weertje!!!
Heerlijke bosstroken!!!

Mij goed gejeund!!!

Hopelijk nog minstens één keer :lol: :lol:
Zipzz
Mountainbiker

Post by Zipzz »

Mooie tocht, zelfs zonder die Spitaelbossen toch heel wat mooie stroken maar met zo'n mooie streek rond Wortegem kan dat ook moeilijk anders. Van thuis aangezet en terug met de bike naar huis ook, gelukkig dat het met wind naar huis was, anders was het nog serieus harken geweest.
Die ene bevoorrading was idd voor zo'n krachtenslopende tocht toch wat mager. Maar we kiezen natuurlijk voor de mooie tocht en niet het eten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

veeteeteetje wrote:Prachtige tt (alweer)!!!
Lekker weertje!!!
Heerlijke bosstroken!!!

Mij goed gejeund!!!

Hopelijk nog minstens één keer :lol: :lol:
Kan het niet beter zeggen! =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@Motorbiker.

Toen jij nog geen 5 minuten weg was zijn er toch wat Franse bikers binnengekomen.
Het waren mannen van Aniche.
Benieuwd wat zij vinden van een Belgische vtt... :-k
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Eerste keer dat ik hier aan de start kwam :oops:, en zeer fel genoten van de tocht.
Van begin tot einde geen seconde verveelt op de 50km =D>
Hoogtepunten waren zeer zeker de spitaalbossen, die zeer vlot bolden en veel te snel voorbij waren, de "zuigstrook" bij die bosontginning en de soms hilarische manouvres van mijn medebikers :P
Verstand gebruikt en de wind zo min mogelijk proberen te trotseren, zodat de beentjes niet te ver in het rood moesten.
Nu de komende dagen proberen mijn opkomende griep te onderdrukken :-?
sofeurken
Mountainbiker

st baafs vijve

Post by sofeurken »

hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.
zefii
Mountainbiker

Re: st baafs vijve

Post by zefii »

[quote="sofeurken"]hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.[/quote]

heb je gezien denk ik en een paar honderd meter voor de finish de pad afgebroken ?
sofeurken
Mountainbiker

Re: st baafs vijve

Post by sofeurken »

zefii wrote:
sofeurken wrote:hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.
heb je gezien denk ik en een paar honderd meter voor de finish de pad afgebroken ?
een kilometer voor de bevoorr de patte af en de versnelling in t wiel!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze tocht voor het eerst gereden samen met Christophe. "Samen", om eerlijk te zijn heb ik hem de laatste 10km laten rijden. M'n pijp was uit!!!
Zware tocht, na de offroad rond de brug vreesde ik geen 20km ver te komen. 2x gefotografeerd rond die brug. 1x naast m'n fiets in de afdaling, een 2de maal aan de andere kant in een nogal stuntelig moment. Ik ben benieuwd. #-o
Toch genoten, moe maar tevreden aangekomen?
De spittaelbossen is dat daar waar we 5 keer omhoog gereden zijn en 5 keer gedaald zijn voor de bevoorrading?
St Baafs-Vijve, 't was dik in orde. Hopelijk tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D>
Forumbikers, bedankt voor de symphatieke groet. :-D :-D .

Groeten
geertje :wink:
Post Reply