nope, tis me ne polar(zelf vertrouw'k die kcal teller ook ni echt ma tis leuk om te zien^^). En ik ben ook ni gewend om zo'n grote afstande te rijdeikke met de fiets wrote:toch een beetje vreemd zene ; avg 143 en zooooveel kcal ? da's waarschijnlijk mé ne Garmin gemeten, want die zijn heel royaal met de kaloriekesjonaske_12 wrote:Gegevens:
-Max Hartslag: 173
-AVG Hartslag: 143
-Kcal: 2548
-AFSTAND: 58,4
-AVS: 18.5
-Max Speed: 33.1
1 minpuntje: Melkzuur in de benen...![]()
maar dan een redelijke hartslag en nóg spierpijnen ???
da snap ik ni goe ...
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
of misschien ligt het aan je gewichtjonaske_12 wrote:nope, tis me ne polar(zelf vertrouw'k die kcal teller ook ni echt ma tis leuk om te zien^^). En ik ben ook ni gewend om zo'n grote afstande te rijde
is inderdaad wel plezant da je die dagen ni naar je eten moet kijken ....
Last edited by ikke met de fiets on Sun 22 Nov 2009 20:41, edited 2 times in total.
en ik was er ook bij die heefd hard gereden zejonaske_12 wrote:nope, tis me ne polar(zelf vertrouw'k die kcal teller ook ni echt ma tis leuk om te zien^^). En ik ben ook ni gewend om zo'n grote afstande te rijdeikke met de fiets wrote:toch een beetje vreemd zene ; avg 143 en zooooveel kcal ? da's waarschijnlijk mé ne Garmin gemeten, want die zijn heel royaal met de kaloriekesjonaske_12 wrote:Gegevens:
-Max Hartslag: 173
-AVG Hartslag: 143
-Kcal: 2548
-AFSTAND: 58,4
-AVS: 18.5
-Max Speed: 33.1
1 minpuntje: Melkzuur in de benen...![]()
da snap ik ni goe ...
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
tis te zien wa daj hard rijden noemt é, 18.5 avs?mtb117 wrote:en ik was er ook bij die heefd hard gereden zejonaske_12 wrote:nope, tis me ne polar(zelf vertrouw'k die kcal teller ook ni echt ma tis leuk om te zien^^). En ik ben ook ni gewend om zo'n grote afstande te rijdeikke met de fiets wrote: toch een beetje vreemd zene ; avg 143 en zooooveel kcal ? da's waarschijnlijk mé ne Garmin gemeten, want die zijn heel royaal met de kaloriekes![]()
da snap ik ni goe ...
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Jonges toch, moet'k nog een fotoke trekke als bewijs ook mss?ikke met de fiets wrote:of misschien ligt het aan je gewichtjonaske_12 wrote:nope, tis me ne polar(zelf vertrouw'k die kcal teller ook ni echt ma tis leuk om te zien^^). En ik ben ook ni gewend om zo'n grote afstande te rijde? : k'weet ni zene !
![]()
is inderdaad wel plezant da je die dagen ni naar je eten moet kijken ....
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
grappig hoe rap ze op hun "paard" zitten
hier mag je NIKS persoonlijks nemen zene !
't was maar een grapke .....
oh ja, mij prestatie :
ben naar mtb-weekend geweest van Sunparks !
moet de details nog downloaden : za 50 km & zo 25 km (in de strijd tegen de nadorst)
't was maar een grapke .....
oh ja, mij prestatie :
moet de details nog downloaden : za 50 km & zo 25 km (in de strijd tegen de nadorst)
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
Ja, en op dat paard gaan ze nie zoveel Kcal verbruiken hoorikke met de fiets wrote:grappig hoe rap ze op hun "paard" zitten![]()
![]()
![]()
't was maar een grapke .....![]()
oh ja, mij prestatie :
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
en gij op u schaap wel zekerikke met de fiets wrote:grappig hoe rap ze op hun "paard" zitten![]()
![]()
![]()
't was maar een grapke .....![]()
oh ja, mij prestatie :