Zo 22/11/2009 Heusden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Vandaag plezant verrast door de tocht :-)
Alles was goed uitgepijld, zaten enkele nieuwe stukken in waar ik nog niet geweest was.
Bevoorrading was ook goed.
Goede organisatie.
Tot de volgende keer.

gr

Personal website
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

leuk tochtje gereden

alles ok

proficiat aan de organisatie =D> =D>

tot volgend jaar
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Was idd gewoon goede tocht met de bekende stukken waar de organisatie sowieso aan gebonden zit in deze streek. Bevoorrading was zeker ok, stond alleen net als vorig jaar redelijk laat. Heeft waarschijnlijk een reden. Voor de rest was alles dik inorde, ook de afspuitstand was goe, net als vorige editie trouwens.
Enige wat ik ook gemist heb was hier en daar een bordje met gevaar (of nie gezien)
Bij mij was het bijna prijs bij het oprijden van de fietspad die naar Remo gaat.
Niks gebeurd, net op tijd stil voor aanstormende fietsers.
Dus tot de volgende keer.
grts,
Sevydu
Mountainbiker

Post by Sevydu »

Lekker tochtje gereden vandaag, net wat ik nodig had. Een snel parcours met mooie technische stukjes ertussen.
Bevoorrading stond inderdaad rijkelijk laat, maar dat maakt het stuk erna natuurlijk minder lang :drunk:
Volgende keer zeker terug van de partij
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

MTB Berkenrijders wil langs deze weg alle 850 bikers bedanken die ondanks de regen (die gelukkig op tijd gestopt is) toch zijn komen opdagen =D> =D>
We hopen dat iedereen zich geamuseerd heeft en dat de biker die op de BMX omloop ongelukkig ten val gekomen is snel weer beter mag zijn!!!

Hopelijk tot op de volgende editie :wink:

Berkenrijders Heusden

PS wat betreft de gevaarsborden: Tot onze spijt hebben we vanmorgen tijdens de controle van de rit vast moeten stellen dat veel van onze gevaarsborden evenals deze van de splitsing verdwenen waren, we hebben dan wat we nog over hadden zo goed mogelijk verdeeld #-o Onze excuses hier voor. :-?
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

ik vond het een zeer mooie rit, mooie singletracks enzo. Alleen stond de bevoorrading idd wel iets te zeer op het einde. op het einde van de tocht heb ik blijkbaar wel een pijltje niet gezien, maar omdat iedereen die ik ingehaald had al aangekomen was toen ik aankwam, denk ik wel dat het mijn eigen fout was. Gelukkig heeft mijn garmin mij de weg kunnen wijzen naar het einde en heeft mijn tocht "maar" 10 km langer geduurd :p misschien in het vervolg toch maar niet als laatste vertrekken, dan kan ik gewoon de troep volgen :D
wat gevaarborden betreft vond ik er eigenlijk maar 1 nodig, en dat stond er ook, op de plaats waar de singlitrack plots onderbroken werd door een diepe gracht.
C4D
Mountainbiker

Post by C4D »

[/b]He Witte, in het vervolg wat minder bokken naar binnen kappen de avond voordien en dan zie je de gevaarsborden wel !!!
Post Reply