geen idee , heb enkel nog zijn metgezel horen schaterlachen tot in averbode!!
heb wijselijk niet al teveel omgekeken of we lagen er met ons twee....
ciao , hopelijk niet al te veel zeer gedaan............
Zo 22/11/2009 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Griet
- Mountainbiker
Mooie tocht, met het nodige slibbergehalte langs de Demer.
Goed voor wat extra oefening stabiliteit.....dat zat bij de dees niet echt goed vandaag.
Het stuk na de bevoorrading vonden wij het mooiste. De singletracks en de beklimmingen.
Bevoorrading ok.
Pijlen in t begin mss een beetje verwarrend door de verschillende kleuren maar toch nergens verkeerd gereden.
Het laatste stukje was met momenten wel afzien. En dan die wind.
We zaten precies aan de kust.
Een klein minpuntje.......de vrouwendouche. 1 Douchekopke met een miniministraaltje en met momenten ijskoud, terwijl mijn wederhelft vol lof sprak over de douche met massa's warm water.
Volgend jaar eens wisselen è mannen.
In ieder geval weeral een geslaagde zondagvoormiddag achter de rug.
Bedankt!!!
Goed voor wat extra oefening stabiliteit.....dat zat bij de dees niet echt goed vandaag.
Het stuk na de bevoorrading vonden wij het mooiste. De singletracks en de beklimmingen.
Bevoorrading ok.
Pijlen in t begin mss een beetje verwarrend door de verschillende kleuren maar toch nergens verkeerd gereden.
Het laatste stukje was met momenten wel afzien. En dan die wind.
We zaten precies aan de kust.
Een klein minpuntje.......de vrouwendouche. 1 Douchekopke met een miniministraaltje en met momenten ijskoud, terwijl mijn wederhelft vol lof sprak over de douche met massa's warm water.
Volgend jaar eens wisselen è mannen.
In ieder geval weeral een geslaagde zondagvoormiddag achter de rug.
Bedankt!!!
-
Griet
- Mountainbiker
Re: mtb scherpenheuvel 22/11/09
Hier effie mee in 't oog houden.christiaan B wrote:ik heb juist de grote toer gedaan van scherpenheuvel.. weet iemand op welke site de foto's staan? :D
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69948
- phille
- Mountainbiker
welke reply zouden we hierop kunnen gevenGriet wrote:Een klein minpuntje.......de vrouwendouche. 1 Douchekopke met een miniministraaltje en met momenten ijskoud, terwijl mijn wederhelft vol lof sprak over de douche met massa's warm water.
Volgend jaar eens wisselen è mannen.![]()
Anyway, 48.00km afgeklopt van start tot einde !
voor de bevoorrading was het maar zus en zo, erna vond ik het pakken beter
als den biest begint te zagen over pijlkes ... mannen dan wast in orde zenne
breakplaats moet je ergens anders doen, en die kantine kan da volk ni aan
ik gok een kleine 1500man
PS: de blauwe vrienden toonden hun 's morgens ook weer van hunnen goeie kant
-
Fary Gisher
- Mountainbiker
Te veel Demer
Post by Fary Gisher »
Ik ben blijkbaar de enige die het niet leuk vond kilometers lang langs de Demer te moeten rijden.
Ik kon wegens tijdsgebrek de 45 km niet doen, heb daar nu spijt van want de 25 was een afknapper. Zeer goed begonnen (de eerste 15km werkelijk super), maar dan continue langs de Demer en na de bevoorrading nog eens... dat kon beter.
Ik kon wegens tijdsgebrek de 45 km niet doen, heb daar nu spijt van want de 25 was een afknapper. Zeer goed begonnen (de eerste 15km werkelijk super), maar dan continue langs de Demer en na de bevoorrading nog eens... dat kon beter.