Ook gereden. Deze tocht valt of staat met de spittaelbossen.
Neem die eruit en je hebt een ordinaire tocht zoals er veel zijn.
Maar ze zitten er in dus inderdaad heel tof parcours.
Ieder jaar wordt er massaal geklaagd dat er maar 1 bevoorrading is, een beetje jammer dat ze hier geen aandacht voor hebben.
Voor mij hoeft het niet want ik wist dit op voorhand.
Als hij nog bestaat kom ik volgend jaar terug voor de Spittaelbossen !
Zo 22/11/2009 Sint-Baafs-Vijve
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Prachtige tt (alweer)!!!
Lekker weertje!!!
Heerlijke bosstroken!!!
Mij goed gejeund!!!
Hopelijk nog minstens één keer

Lekker weertje!!!
Heerlijke bosstroken!!!
Mij goed gejeund!!!
Hopelijk nog minstens één keer
Mooie tocht, zelfs zonder die Spitaelbossen toch heel wat mooie stroken maar met zo'n mooie streek rond Wortegem kan dat ook moeilijk anders. Van thuis aangezet en terug met de bike naar huis ook, gelukkig dat het met wind naar huis was, anders was het nog serieus harken geweest.
Die ene bevoorrading was idd voor zo'n krachtenslopende tocht toch wat mager. Maar we kiezen natuurlijk voor de mooie tocht en niet het eten!
Die ene bevoorrading was idd voor zo'n krachtenslopende tocht toch wat mager. Maar we kiezen natuurlijk voor de mooie tocht en niet het eten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
@Motorbiker.
Toen jij nog geen 5 minuten weg was zijn er toch wat Franse bikers binnengekomen.
Het waren mannen van Aniche.
Benieuwd wat zij vinden van een Belgische vtt...
Toen jij nog geen 5 minuten weg was zijn er toch wat Franse bikers binnengekomen.
Het waren mannen van Aniche.
Benieuwd wat zij vinden van een Belgische vtt...
Eerste keer dat ik hier aan de start kwam
, en zeer fel genoten van de tocht.
Van begin tot einde geen seconde verveelt op de 50km
Hoogtepunten waren zeer zeker de spitaalbossen, die zeer vlot bolden en veel te snel voorbij waren, de "zuigstrook" bij die bosontginning en de soms hilarische manouvres van mijn medebikers
Verstand gebruikt en de wind zo min mogelijk proberen te trotseren, zodat de beentjes niet te ver in het rood moesten.
Nu de komende dagen proberen mijn opkomende griep te onderdrukken
Van begin tot einde geen seconde verveelt op de 50km
Hoogtepunten waren zeer zeker de spitaalbossen, die zeer vlot bolden en veel te snel voorbij waren, de "zuigstrook" bij die bosontginning en de soms hilarische manouvres van mijn medebikers
Verstand gebruikt en de wind zo min mogelijk proberen te trotseren, zodat de beentjes niet te ver in het rood moesten.
Nu de komende dagen proberen mijn opkomende griep te onderdrukken
st baafs vijve
hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.
Re: st baafs vijve
[quote="sofeurken"]hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.[/quote]
heb je gezien denk ik en een paar honderd meter voor de finish de pad afgebroken ?
heb je gezien denk ik en een paar honderd meter voor de finish de pad afgebroken ?
Re: st baafs vijve
een kilometer voor de bevoorr de patte af en de versnelling in t wiel!zefii wrote:heb je gezien denk ik en een paar honderd meter voor de finish de pad afgebroken ?sofeurken wrote:hier vandaag de start genomen!tot en met de laatste 100meter van de spitaelbossen genoten van de tocht,dan tak in t achterwiel en de patte van mn versnelling af!.t'vrouwken heeft evenwel genoten v/de tocht(52km)maar toch ook serieus afgezien v/de wind.
Deze tocht voor het eerst gereden samen met Christophe. "Samen", om eerlijk te zijn heb ik hem de laatste 10km laten rijden. M'n pijp was uit!!!
Zware tocht, na de offroad rond de brug vreesde ik geen 20km ver te komen. 2x gefotografeerd rond die brug. 1x naast m'n fiets in de afdaling, een 2de maal aan de andere kant in een nogal stuntelig moment. Ik ben benieuwd.
Toch genoten, moe maar tevreden aangekomen?
De spittaelbossen is dat daar waar we 5 keer omhoog gereden zijn en 5 keer gedaald zijn voor de bevoorrading?
St Baafs-Vijve, 't was dik in orde. Hopelijk tot volgend jaar.
Forumbikers, bedankt voor de symphatieke groet.
.
Groeten
geertje
Zware tocht, na de offroad rond de brug vreesde ik geen 20km ver te komen. 2x gefotografeerd rond die brug. 1x naast m'n fiets in de afdaling, een 2de maal aan de andere kant in een nogal stuntelig moment. Ik ben benieuwd.
Toch genoten, moe maar tevreden aangekomen?
De spittaelbossen is dat daar waar we 5 keer omhoog gereden zijn en 5 keer gedaald zijn voor de bevoorrading?
St Baafs-Vijve, 't was dik in orde. Hopelijk tot volgend jaar.
Forumbikers, bedankt voor de symphatieke groet.
Groeten
geertje