Zo 22/11/2009 Sint-Lievens-Houtem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

vandaag ook de tocht in houtem gedaan.

leuk parcours.

voor mij 2 minpuntjes:
- bevoorrading een beetje laat
- ik ben tegen 11u binnengekomen en er kwam enkel nog een streultje ijskoud water uit de douches. Het moet voor mij nu niet superwarm zijn, maar iets meer druk was welkom geweest.

Als ze da laatste konden verbeteren, dan kom ik volgend jaar zeker terug.
DriesD
Mountainbiker

Post by DriesD »

timdelma wrote: Hoe weet jij dat ik Isostar-bananabars gebruik ? :wink: 8) :lol: :drunk:
because that's what real men use :)

@manontheside : hopelijk niets ernstigs aan overgehouden?
manontheside
Mountainbiker

Post by manontheside »

DriesD wrote:
@manontheside : hopelijk niets ernstigs aan overgehouden?
Nee, de modder was als een kussen... Maar toch, tegen 35 km/u tegen de grond gaan doet geen deugd, modder of niet.
Martin
Mountainbiker

Post by Martin »

Als gevolg van de beperkte informatie tot zaterdagavond getwijfeld of ik hier naartoe zou komen. Uiteindelijk deze morgen toch aangezet voor de 52 kilometer en me geen seconde beklaagd. De enige reden om deze tocht niet aan te prijzen is om te voorkomen dat volgend jaar de grote massa aan de start staat, want met de vele smalle paadjes is wat minder volk mooi meegenomen. (maar het leek wel dat er toch veel volk op deze rit is afgekomen)
solorijder
Mountainbiker

Post by solorijder »

samen met zoontje de 27 gedaan lekker vettig, geluk gehad na laatste afdalling voor finisch, na ons gingen een 4 tal ruiters naar boven smalleke hé.
De wind was er voor mijn zoon teveel aan nog maar zijn 5e rit
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

Wij hebben de 42 gedaan. Ik vond het een aangename rit, lekker wat modderen en "blij dat ik glij'' , de wind speelde wel flink mee, voldoende afspuitstande, ik had wel nog een warme douche :bounce:
Volgende jaar zien ze mij hier terug =D>
La Machine De Guerre
Mountainbiker

Post by La Machine De Guerre »

De mannen van Lede zijn ook terug afgezakt naar Sint-Lievens-Houtem.
We kwamen per fiets en moesten ook nog terug geraken,waardoor we voor de zekerheid de 42 reden.
Achteraf een beetje spijt want hoewel er modder genoeg was,bleef alles perfekt bereidbaar en moest je niet afstappen mits een beetje afstand te houden ten opzichte van je voorligger...
De bevoorrading mocht inderdaad een beetje vroeger komen,maar was dan wel dik in orde.
Ik weet niet hoeveel keer we reeds een rit meereden in deze streek,maar de "tour" in omgekeerde richting rijden gaf toch weer iets extra's aan de rit.
En we kregen inderdaad prachtig weer met weliswaar een beetje wind :lol: maar zeker niet te koud,dat hebben we in het verleden hier al anders meegemaakt.
Bedankt voor de hot-dog (ik blijf me verbazen over hetgeen je allemaal krijgt op de meeste ritten voor die paar € inschrijvingsgeld =D> )
Tot volgend jaar!!
Post Reply