Het is een goede opmerking. Mss als volgt bekijken: het eerste half uur tot 3 kwartier is er vrijwel nergens bevoorrading, en na ongeveer een uur zou je aan de bevoorrading moeten zijn. De korte lus terug is nog zo'n 6 à 7 km schat ik, en die vallen aardig tegen, vooral naar het einde toe. Vandaar waarschijnlijk dat na de rit de vorige jaren op dit punt geen negatieve reacties kwamen. Er is ook de praktische kant van aparte bevoorradingen (2 standen, en de evenredige verdeling van drank en eten tss de 2). Ten slotte gaat de overgrote meerderheid voor de grote toer, dat is ongeveer 2x1uur, dat is ook dubbel zo lang plezier...coldstein wrote:Meestal is de bevoorrading zo geplaatst dat ze voor alle afstanden ongeveer halverwege is. Ik weet ook wel dat ge ze niet precies op 12.5 of 17.5 of 22.5 Km kunt plaatsen maar het viel mij gewoon op dat er pas bevoorrading is na 21 Km en voor zij die de 25 doen is dat toch wel vrij laat niet? Tenzij er voordien een aantal lussen wegvallen voor de 25. Dat was eigenlijk de vraag. Uiteindelijk betalen deze mense ook 3,5 hé!Titser wrote:Ge kunt toch moeilijk al na 12,5km bevoorrading doen hé? Dan zijt ge nog maar juist vertrokken.coldstein wrote: Bevoorrading op 4 Km van het einde? Dat is ook niet meer de moeite zunne. Of is dat mss voor een andere afstand?
Voor de kids 15km ligt het ongeveer in de helft, maar die doen er mss ook 2x 1 uur over...