Hmmm of trekEdlisjas wrote:Beter teveel betalen voor een Turner dan voor een speci ... of dale...G-m@n. wrote:kost sowieso teveel![]()
Turner Flux update 24/03 p 16
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Neem dringend eens wat foto's als het weer het toelaat buiten. De foto's nu doen die fiets oneer aan 
Da's gewoon een slecht kantje wat men krijgt eens er een "exclusiever" merk in huis is gehaald....endorfin wrote:wat is dit nu voor een antwoord ?Edlisjas wrote:Beter teveel betalen voor een Turner dan voor een speci ... of dale...G-m@n. wrote:kost sowieso teveel![]()
Al ooit een speci of c'dale gehad ?
Komt voor bij eigenaars van Turner, SC, 7, ....
ook maar om te zwanzen, ooit rij ik misschien ook wel es op een Turner...
- Edlisjas
- Mountainbiker
Amai Guy, nu dacht ik echt dat je er toch wel de humor van in kon zien ... Ik heb nooit een speci of dale gehad, ik kan dus ook niet over deze fietsen oordelen wel weet ik dat je er geen grapjes over mag maken precies...G-m@n. wrote:peuterleider van beroep misschien? als ge de hele dag kinderpraat hoort ga je da zelf ook uitkramen hé......Edlisjas wrote:Beter teveel betalen voor een Turner dan voor een speci ... of dale...G-m@n. wrote:kost sowieso teveel![]()
(zever)
Neem een voorbeeld aan kawa en neem niet alles zo serieus op ...