Zo 22/11/2009 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Vanuit Moerkerke komen we ook af.
We hopen dan ook op wat droog weer morgenvoormiddag en schrijven ons in voor de 45km.

Groeten

geertje :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Starten vanaf 8 uur...

Ik zal er iets vroeger zijn en zal echt om 8 uur aanzetten. Moet om 11u30 al gewassen en geschoren elders zijn en wil toch de volle afstand rijden.

Iemand goesting om dat ook te doen? Anders hebt ge een doel om in te halen (niet dat het moeilijk is mij in te halen).
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Moustache wrote:Starten vanaf 8 uur...

Ik zal er iets vroeger zijn en zal echt om 8 uur aanzetten. Moet om 11u30 al gewassen en geschoren elders zijn en wil toch de volle afstand rijden.

Iemand goesting om dat ook te doen? Anders hebt ge een doel om in te halen (niet dat het moeilijk is mij in te halen).
Tot om 8 uur aan de start... Heb pas serieus wat frietjes gegeten en het zal een volle tocht duren eer die verteerd zijn... #-o #-o #-o
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

ik zal er ook zijn zo te zien word het heel druk
just for fun
Mountainbiker

Post by just for fun »

en het was heeeeeeeeeeeeeel druk vandaag :wink:
Zeer mooie tocht, proficiat aan de organisatie. =D>
Dominicus
Mountainbiker

Post by Dominicus »

Mooie tocht gereden! Wel flink afgezien! Nog nooit meegemaakt :-? !

Lag dat aan mij of ondervonden anderen ook de lastigheid van deze tocht?

Grtz
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Dominicus wrote:Mooie tocht gereden! Wel flink afgezien! Nog nooit meegemaakt :-? !

Lag dat aan mij of ondervonden anderen ook de lastigheid van deze tocht?

Grtz
Hier al 2 keers aan de start gestaan,in die boskes is het niet te onderschatten heb hier ook al vaak af gezien met de ondergrond,en rond de brug als dat stuk er nu nog bij zit tenminste.greetz
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Deze morgen met een 8 tal steenbakkers van start gegaan. Leuke tocht... de hevige regen van deze nacht had zijn werk gedaan en hier en daar was het toch echt wel "zompig" en glijden, maar overal te doen.
In de Spitaelbossen toch veel volk, wat het goed doorrijden hier en daar wat moeilijker (of uitdagender?) maakte.

In de lus van de 50 km zat er toch een smerig stuk in waar er stond "links houden"... Was nodig...

De laatste 4 - 5 km waren er voor mij misschien iets teveel aan. Hier en daar was het pompen tegen wind en dat doe ik nie graag...

Schitterende organisatie en mooie tocht. =D> =D> Zou jammer zijn als ze er effectief mee stoppen...
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Mooie tocht gereden, bossen erg zwaar na een tijdje (er kwam geen einde aan) Enig minpunt...1 bevoorrading die op 25 km lag en nie farmeus!! Voor z'on goeie organitatie mag een beetje meer aan bevoorrading gedacht worden. (nie op jullie euro zitten, mannen)
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Vandaag de 40 km gedaan.....SUPER!!! Pracht van een parcours, heerlijk die slijkpaden in de bossen. Echt een zalige tocht, Merci.
Post Reply