Za 21/11/2009 Tielt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
bevoorrading bevoorrading,
Briek Schotte had dit allemaal niet nodig
DUS in de winter vettrainingen doen voor de feesten kan geen kwaad
Als het weer zoals verleden jaar is krijg je toch gratis waterijsjes uit de hemel
Briek Schotte had dit allemaal niet nodig
DUS in de winter vettrainingen doen voor de feesten kan geen kwaad
Als het weer zoals verleden jaar is krijg je toch gratis waterijsjes uit de hemel
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
ik kom deze middag tesamen met 2 collega's de streek rond tielt eens verkennen. 
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
was dit jaar al goed berijdbaar en droog
miste de sneeuw van verleden jaar niet
47 gereden en dan naar huis met de bike 72km in de benen met 1x bevoorrading
miste de sneeuw van verleden jaar niet
47 gereden en dan naar huis met de bike 72km in de benen met 1x bevoorrading
Ik heb er geen meter spijt van .
BV zat goed en was in orde .Toch vielen er vrij veel lijken uit de kast na Kanegem .
Het off road gehalte was zeker meer dan genoeg te noemen en de lange stukken asfalt waren op een hand met een paar ontbrekende vingers te tellen .
Het eerste aangeduide gevaar vond ik dus echt wel een gevaar ( aan GB ).Het klimmetje vraagt teveel consentratie waardoor je niet op het verkeer kan letten .Dit was trouwens niet echt mogelijk door het struikgewas .Anderzijds was het wel een leuke pasage die zeker de toertocht een meerwaarde geeft .Bepijling was hier en daar verwarrend en ik vermoed zelfs hier en daar gesaboteerd .(voetbalplein in Schuiferskapelle ).
Tielt ,het was in orde .De blosorijder had ongelijk Maar ik vermoed dat hij thuis zat toen ik in Kanegem passeerde .Ik hoorde hem wel 89 ker nyzen .
Groeten van Pompier .
BV zat goed en was in orde .Toch vielen er vrij veel lijken uit de kast na Kanegem .
Het off road gehalte was zeker meer dan genoeg te noemen en de lange stukken asfalt waren op een hand met een paar ontbrekende vingers te tellen .
Het eerste aangeduide gevaar vond ik dus echt wel een gevaar ( aan GB ).Het klimmetje vraagt teveel consentratie waardoor je niet op het verkeer kan letten .Dit was trouwens niet echt mogelijk door het struikgewas .Anderzijds was het wel een leuke pasage die zeker de toertocht een meerwaarde geeft .Bepijling was hier en daar verwarrend en ik vermoed zelfs hier en daar gesaboteerd .(voetbalplein in Schuiferskapelle ).
Tielt ,het was in orde .De blosorijder had ongelijk Maar ik vermoed dat hij thuis zat toen ik in Kanegem passeerde .Ik hoorde hem wel 89 ker nyzen .
Groeten van Pompier .
Ik had niet meer de intentie om hier nog woorden aan vuil te maken maar die laatste 2 zinnen deden het dan toch.pompier wrote:Ik heb er geen meter spijt van .
Groeten van Pompier .
pompierke, u zal nog eens moeten teruggaan naar de lagere school om spellingslessen te nemen. En terwijl u niet ver van mijn deur passeerde zat ik met mijn MTB rond Deerlijk te ploeteren. Heb daar een zeer afwisselende en mooie tocht met toch wel enkele singletracks en zeker meer hellende stroken gedaan.
Voor de tijd dat ik nog maar echt intensief aan het MTB'en ben, heb ik toch al heel wat tochten gedaan en die gaan verder dan enkel maar de dichte omgeving.[/b]