tja, sommigen zijn inderdaad niet meer in staat van vlaamse pijlkes te lezen na al die Franse...Moustache wrote:Awel, ge start in Sintebaafs en na een skoon toerke komt ge daar ook weer aan. Er zijn mensen die meer kilometers zullen hebben dan de andere, maar naar het schijnt hangt dat af welke pijlkes dat ge volgt...Rock Rider wrote:welke kant gaat de grootste toer op?
Straf vind ik dat !
Zo 22/11/2009 Sint-Baafs-Vijve
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
De laatste keer of niet???
Laat ons daar vooraf nog niet aan denken.
Dit is en blijft hoedanook een pracht-vtt met heel wat mooie bospassages.
Levensgenieter : ik lig nog steeds met mijn racing ralphs op mijn bike en ik twijfel eraan of ik ga veranderen ja of nee.Ik zal er van uitgaan dat dit nog een goeie bandenkeuze als ik het hier zo lees.
Voor zondag geven ze tot op heden een beetje regen uit,maar we zijn nog maar donderdag,hé.Het kan nog altijd veranderen.
Als het vooraf niet regent,ga ik mijn zomerbandjes der nog een weekje laten opliggen.
@de rest van de forummers : tegen ten achten???
Laat ons daar vooraf nog niet aan denken.
Dit is en blijft hoedanook een pracht-vtt met heel wat mooie bospassages.
Levensgenieter : ik lig nog steeds met mijn racing ralphs op mijn bike en ik twijfel eraan of ik ga veranderen ja of nee.Ik zal er van uitgaan dat dit nog een goeie bandenkeuze als ik het hier zo lees.
Voor zondag geven ze tot op heden een beetje regen uit,maar we zijn nog maar donderdag,hé.Het kan nog altijd veranderen.
Als het vooraf niet regent,ga ik mijn zomerbandjes der nog een weekje laten opliggen.
@de rest van de forummers : tegen ten achten???
- rolling stone
- Mountainbiker
Post by rolling stone »
normaal ging ik de zaterdag gaan rijden, maar da zal nie gaan .dus zondag tegen ten achten 
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Als er geen bakken water uit de lucht meer vallen, wordt dit waarschijnlijk de editie met het droogste parcours uit onze reeks.
We beginnen te vrezen dat het te gemakkelijk berijdbaar zal zijn.
Ze voorspellen zaterdagavond regen , maar zondagochtend zou die hier in het Westen al gepasseerd moeten zijn.
Tot zondag, en vooral lachen als je ergens te velde gefilmd wordt.
Groeties
We beginnen te vrezen dat het te gemakkelijk berijdbaar zal zijn.
Ze voorspellen zaterdagavond regen , maar zondagochtend zou die hier in het Westen al gepasseerd moeten zijn.
Tot zondag, en vooral lachen als je ergens te velde gefilmd wordt.
Groeties
[quote="levensgenieter"]
Beter een half emmertje water dan die wintertoestanden van verleden jaar. Bij het oprijden van de parking kwakte een wandelende mtb'er toen pardoes op mijn cammionnetje.
Misschien een Fransman ??
Beter een half emmertje water dan die wintertoestanden van verleden jaar. Bij het oprijden van de parking kwakte een wandelende mtb'er toen pardoes op mijn cammionnetje.
Misschien een Fransman ??
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
DE TEGENTERTERS komen ook met een ferme delegatie.
Voor ons een klassieker die we niet willen missen.
Hopelijk even vettig als anders

Voor ons een klassieker die we niet willen missen.
Hopelijk even vettig als anders
- Motorbiker
- Mountainbiker