Za 21/11/2009 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirkyman
Mountainbiker

Post by dirkyman »

Aan Inmykingdom : In Drongen had je ook als enige commentaar op een zeer uitgebreide bevoorrading na 28 van de 50 km . Kom jij feitelijk om te fietsen of krijg je thuis geen eten . Je was de enige met negatieve commentaar; Zielig bazeke precies
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

bevoorrading bevoorrading,
Briek Schotte had dit allemaal niet nodig
DUS in de winter vettrainingen doen voor de feesten kan geen kwaad
Als het weer zoals verleden jaar is krijg je toch gratis waterijsjes uit de hemel
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

De Wacky Racers zullen morgen zeker van de partij zijn.
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Morgenochtend sta ik aan de start in Tielt.
Ik zal na het einde van de rit wel zijn of de pos/neg commentaren correct waren.
Als ik op mijn bike kan zitten ben ik heel tevreden. En lastig kan je het zelf ook maken :wink: (beetje meer vitesse hé mannen ... en vrouwen ook uiteraard :lol: )
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

ik kom deze middag tesamen met 2 collega's de streek rond tielt eens verkennen. :-D
full-bull
Mountainbiker

Post by full-bull »

de afwezigen hadden ongelijk. ik vond het een mooie tocht. overal goed berijdbaar en de stop mooi in het midden voor de langste afstand (na ongeveer 22 km van de 47).
normaal volgend jaar terug aan de start.
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

was dit jaar al goed berijdbaar en droog
miste de sneeuw van verleden jaar niet
47 gereden en dan naar huis met de bike 72km in de benen met 1x bevoorrading
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Ik heb er geen meter spijt van .
BV zat goed en was in orde .Toch vielen er vrij veel lijken uit de kast na Kanegem .
Het off road gehalte was zeker meer dan genoeg te noemen en de lange stukken asfalt waren op een hand met een paar ontbrekende vingers te tellen .
Het eerste aangeduide gevaar vond ik dus echt wel een gevaar ( aan GB ).Het klimmetje vraagt teveel consentratie waardoor je niet op het verkeer kan letten .Dit was trouwens niet echt mogelijk door het struikgewas .Anderzijds was het wel een leuke pasage die zeker de toertocht een meerwaarde geeft .Bepijling was hier en daar verwarrend en ik vermoed zelfs hier en daar gesaboteerd .(voetbalplein in Schuiferskapelle ).
Tielt ,het was in orde .De blosorijder had ongelijk Maar ik vermoed dat hij thuis zat toen ik in Kanegem passeerde .Ik hoorde hem wel 89 ker nyzen .

Groeten van Pompier .
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Kheb genoten van de 30km,overal goed kunnen doorrijden.
Bevoorrading was inorde, niks tekort.
Thx

c
Zipzz
Mountainbiker

Post by Zipzz »

pompier wrote:Ik heb er geen meter spijt van .
BV zat goed en was in orde .Toch vielen er vrij veel lijken uit de kast na Kanegem .
Het off road gehalte was zeker meer dan genoeg te noemen en de lange stukken asfalt waren op een hand met een paar ontbrekende vingers te tellen .
Het eerste aangeduide gevaar vond ik dus echt wel een gevaar ( aan GB ).Het klimmetje vraagt teveel consentratie waardoor je niet op het verkeer kan letten .Dit was trouwens niet echt mogelijk door het struikgewas .Anderzijds was het wel een leuke pasage die zeker de toertocht een meerwaarde geeft .Bepijling was hier en daar verwarrend en ik vermoed zelfs hier en daar gesaboteerd .(voetbalplein in Schuiferskapelle ).
Tielt ,het was in orde .De blosorijder had ongelijk Maar ik vermoed dat hij thuis zat toen ik in Kanegem passeerde .Ik hoorde hem wel 89 ker nyzen .

Groeten van Pompier .
Ik had niet meer de intentie om hier nog woorden aan vuil te maken maar die laatste 2 zinnen deden het dan toch.

pompierke, u zal nog eens moeten teruggaan naar de lagere school om spellingslessen te nemen. En terwijl u niet ver van mijn deur passeerde zat ik met mijn MTB rond Deerlijk te ploeteren. Heb daar een zeer afwisselende en mooie tocht met toch wel enkele singletracks en zeker meer hellende stroken gedaan.
Voor de tijd dat ik nog maar echt intensief aan het MTB'en ben, heb ik toch al heel wat tochten gedaan en die gaan verder dan enkel maar de dichte omgeving.[/b]
Post Reply