Svekke_Mechelen wrote:Bikepanter? Is dat een grote poes op een fiets?mtb117 wrote:mijn bikepanter rijd mee
MIJN EERSTE TT RIJDEN
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Ik ben ook begonnen met Bloso-routes en eigen toertjes, maar nu zie ik tegen op om Bloso's te rijden.matthias d wrote:Ik weet niet waar jij rijdt, maar ik ben ook beginner en heb net als jij 3TT's gereden, maar nooit last gehad van het volk hoorkroffe wrote:Die is goed!
Geef mij maar de bloso-routes, ik ben ook beginnend en heb 3 tt's gedaan. Er is te veel volk vind ik...
Op een TT is er zoveel meer sfeer en je krijgt een prima uitgestippeld parcours... veel plezanter dan met je Bloso-kaartje zitten te zitten zoeken naar een verstopt of ontbrekend Bloso-pijltje
En qua drukte: tja, valt een beetje te zien wanneer je vertrekt en/of het een drukke tt is of niet. Als je heel technische TT's hebt dan komen er uiteraard 'opstoppingen' op de technische single tracks... daar moet je mee leren leven. Maar ik heb er mij al zelden aan gestoord
- devil biker
- Mountainbiker