Dus toch een echte Kanegemnaar.De eerlijkheid siert U .Nyze89 wrote:Aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben met MTB'en ken ik natuurlijk ook nog niet zoveel off-road stroken hier in de streek.pompier wrote:Geef eens wat meer tips he voor de organisatie .Komt altijd van pas .U bent toch van de streek en kent daar alles zo blijkt .Of ben je toch een echte Kanegemnaar, een die dus van niets weet !Nyze89 wrote:Amai, parcours ziet er weinig origineel uit. Kben van de streek, kan daar dus al elke dag rijden, mij zullen ze niet zien! Liever wat meer uitdagende parcours maar misschien is dat hier gewoon moeilijk te vinden.
Het kan dus toch zijn dat je meer ontdekt dan je ooit zou durven vermoeden door deze tocht wel te rijden .
Er zullen stroken aangedaan worden die in de rit van de bikedevils zaten .Een blik op de GPS kaarten bij de linken van het cubemannetje leert ons dat dit echt tot het minimum beperkt is en dat men deze rit absoluut niet kan vergelijken .Een deja vue gevoel zal je dus totaal niet hebben .En ik verzeker je dat er meer hoogtemeters inzitten dan dat je vermoed .(hoogboomstraat in Pittem ,industrieterrein in Tielt ...)Nyze89 wrote:[De kleine tocht van Tielt is via Pittem en daar worden al vermoedelijk stroken aangedaan die ook in de VTT van de Bikedevils zitten.