Zo 22/11/2009 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Rock Rider wrote:welke kant gaat de grootste toer op?
Awel, ge start in Sintebaafs en na een skoon toerke komt ge daar ook weer aan. Er zijn mensen die meer kilometers zullen hebben dan de andere, maar naar het schijnt hangt dat af welke pijlkes dat ge volgt...

Straf vind ik dat !
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Kan er spijtig genoeg niet bij zijn , wegens te vroeg thuis te moeten zijn. :cry: Ga zaterdag rijden in Deerlijk, zal hopelijk ook wel meevallen.
Wie weet volgend jaar wel van de partij.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

kan er net als vorig jaar opnieuw niet bijzijn, spijtig want SBV is steeds een topper geweest.

In de wandelgangen hoorde ik onlangs dat deze editie van de wintertocht van SBV wel eens de laatste kan zijn omdat de club zich op de mtb city challenge zou toespitsen. Klopt dit (hopelijk niet)?
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Nen toer die ik nog geen enkele keer gemist heb en die ik dit jaar dus ook voor geen geld ter wereld wil missen.Veeeeel privé-stukken. =D> =D> =D>

Nen topper uit de streek!!!!

Gp en KP zullen er zijn!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

zou deze eigenlijk nooit missen maar heb me ingeschreven voor beachrace in de panne en nu moet ik dit lekkers missen. :cry: :cry: :cry:
dom dom dom #-o :wink:
Bakker69 Krierecrosser
Mountainbiker

Post by Bakker69 Krierecrosser »

Zal hier ook aanwezig zijn 't is juste achter mijn deur :lol: :lol:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Het ging mijn éérste 2 daagse zijn (Deerlijk - St Baafs Vijve) maar kan jammer genoeg niet deelnemen aan deze tocht :( Ik moet smiddags weg ( GEEN zin om mij te haasten). Ik lees hier wel dat het een zeer boeiende tocht is, dus staat ie zeker al genoteerd voor volgend jaar. Wel nog een pluspunt meedelen: kzie dat de tocht aan mijn deur paseerd een van de gelegenheid zal ik gebruik maken om een paar foto's te nemen. :wink:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Voila vandaag enkele privéstroken al uitgepijld, die vrijdag en zaterdag verboden gebied zijn wegens de jacht.
En vastgesteld dat in al die jaren dat we al organiseren, het nog nooit zo droog lag als nu. Voorgaande jaren stonden de beken en poelen overvol en tot op vandaag staan deze kurkdroog.
Ook de nieuwe stroken in de buurt van Sint-Baafs-Vijve die we de laatste 2 jaar hebben ingevoerd liggen er nog heel goed bij. Hopelijk blijft de voorspelde regen binnen de perken.
T Zou al heel erg moeten zijn indien het nu nog baggeren wordt. Het zal op de slechtste plaatsen meer schuiven en glijden worden, indien het regent.

Voor wie erbij zal zijn, veel bikegenot gewenst en geniet vooral van de natuur, die je volop induikt na een goeie 14 km.
Voor wie er niet bij zal zijn, spijtig. Je zal waarschijnlijk een heel tijdje moeten wachten op een eventuele herkansing.

Groeten en tot zondag.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

levensgenieter wrote:Voila vandaag enkele privéstroken al uitgepijld, die vrijdag en zaterdag verboden gebied zijn wegens de jacht.
En vastgesteld dat in al die jaren dat we al organiseren, het nog nooit zo droog lag als nu. Voorgaande jaren stonden de beken en poelen overvol en tot op vandaag staan deze kurkdroog.
Ook de nieuwe stroken in de buurt van Sint-Baafs-Vijve die we de laatste 2 jaar hebben ingevoerd liggen er nog heel goed bij. Hopelijk blijft de voorspelde regen binnen de perken.
T Zou al heel erg moeten zijn indien het nu nog baggeren wordt. Het zal op de slechtste plaatsen meer schuiven en glijden worden, indien het regent.

Voor wie erbij zal zijn, veel bikegenot gewenst en geniet vooral van de natuur, die je volop induikt na een goeie 14 km.
Voor wie er niet bij zal zijn, spijtig. Je zal waarschijnlijk een heel tijdje moeten wachten op een eventuele herkansing.

Groeten en tot zondag.
Is het dan toch de laatste keer??? :evil:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Wij zullen den dezen ook eens komen uittesten voor de eerste keer (en zoals ik lees misschien voor de laatste keer).
Post Reply