Za 21/11/2009 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Nyze89 wrote:
pompier wrote:
Nyze89 wrote:Amai, parcours ziet er weinig origineel uit. Kben van de streek, kan daar dus al elke dag rijden, mij zullen ze niet zien! Liever wat meer uitdagende parcours maar misschien is dat hier gewoon moeilijk te vinden.
Geef eens wat meer tips he voor de organisatie .Komt altijd van pas .U bent toch van de streek en kent daar alles zo blijkt .Of ben je toch een echte Kanegemnaar, een die dus van niets weet !
Aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben met MTB'en ken ik natuurlijk ook nog niet zoveel off-road stroken hier in de streek.
Dus toch een echte Kanegemnaar.De eerlijkheid siert U .

Het kan dus toch zijn dat je meer ontdekt dan je ooit zou durven vermoeden door deze tocht wel te rijden .
Nyze89 wrote:[De kleine tocht van Tielt is via Pittem en daar worden al vermoedelijk stroken aangedaan die ook in de VTT van de Bikedevils zitten.
Er zullen stroken aangedaan worden die in de rit van de bikedevils zaten .Een blik op de GPS kaarten bij de linken van het cubemannetje leert ons dat dit echt tot het minimum beperkt is en dat men deze rit absoluut niet kan vergelijken .Een deja vue gevoel zal je dus totaal niet hebben .En ik verzeker je dat er meer hoogtemeters inzitten dan dat je vermoed .(hoogboomstraat in Pittem ,industrieterrein in Tielt ...)
piet dejonghe
Mountainbiker

Post by piet dejonghe »

Allee vooruit, eindelijk een berichtje van iemand van de organiserende club in Tielt. Er staan echt leuke commentaren op het forum, en hierbij ook even mijn gedachten. De Kanegemnaar zegt dat het 2de gedeelte BLOSO-paden zijn en dat klopt gedeeltelijk. Gedeeltelijk dus. Anderzijds daag ik 'm uit veel alternatieven voor te schotelen. Anders gezegd: so what?
De Poelberg dan. Mocht onze vriend de TT van Aarsele al 's gereden hebben, dan zou ie weten dat die daarin voorkomt. Niettemin, ikzelf droom er al jaren van onze lokale trots te integreren in onze tocht. We zien dus wel.
En dat de TT van Pittem betreft: ikzelf reed - vanzelfsprekend, want ik fiets bijna alles wat de buren organiseren - de TT in Pittem en daarin zat welgeteld 200m die ook in de onze voorkomt. Alweer: so what? En als we volgend jaar Pittemberg inlassen, dan zit er wat meer van Pittem in de onze. Maar dat zou ik zeker laten weten aan onze Pittemse vrienden.
Tenslotte: onze vriend heeft liever hoogtemeters. Wel, ik ook. Maar dat weerhoudt me niet van andere zaken te genieten. Zo kan je toch niet ieder weekend in de Ardennen vertoeven? (Ik reed 6 TT's in de Ardennen dit jaar)
Geniet van de no-nonsense sfeer, er is 1 uitgebreide bevoorrading wat voor een beetje biker voldoende is, gratis hotdog na aankomst, leffe aan 2 euro én bewaakte fietsenstalling. Niet mis toch?
NONKEL@BOB
Mountainbiker
Location: Sportivo Fiandria ATB Alu - Rockshox Reba Race - Shimano SLX 2009

Post by NONKEL@BOB »

Groot gelijk... =D> =D> als ik da zie zullen we maar maken dat we aanwezig zijn zeker.

Genieten van de sfeer zullen we zeker doen, zowel tijdens de rit als na de rit :drunk:
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

piet dejonghe wrote: er is 1 uitgebreide bevoorrading wat voor een beetje biker voldoende is, gratis hotdog na aankomst, leffe aan 2 euro én bewaakte fietsenstalling. Niet mis toch?
Die bevoorrading bevind die zich op de plaats waar vroeger de eerste bevoorrading zich bevond? kwestie voor beetje te weten dak mijn energie kan sparen voor erna :P want zitten nog venijnige windstukjes in tweede deel.
Leffe aan 2€ kan niet slecht zijn :drunk: ,hotdog gaat er altijd wel in.
Zal van de eersten zijn die starten denk ik, kom af met de fiets
piet dejonghe
Mountainbiker

Post by piet dejonghe »

Yep, die bevoorrading komt er al na 17 km, wat verderop vingen we bot toen we vroegen om daar te staan. En op onze 2de post waren we niet echt welkom meer, eigenlijk al sinds 2008. Dan maar alles gelaten zoals het was en bevoorrading 2 afgeschaft;
InMyKingdom
Mountainbiker

Post by InMyKingdom »

er is 1 uitgebreide bevoorrading wat voor een beetje biker voldoende is

Ik ben een beetje een biker maar 1 bevoorrading op een tocht van bijna 50 km vind ik nogal mager! Vorig jaar de tocht gereden in winterse toestanden en dan zijn 2 bevoorrading wel welkom.
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Zonder veeleisend te zijn en wat er staat doet er niet toe, maar één bevoorrading na 1/3 al en dan 33 km zonder iets vind ik er toch ook wel over. 't zal donderen van de hongerkloppen en hopelijk regent het wat...
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

Don Cortisoni wrote:Zonder veeleisend te zijn en wat er staat doet er niet toe, maar één bevoorrading na 1/3 al en dan 33 km zonder iets vind ik er toch ook wel over. 't zal donderen van de hongerkloppen en hopelijk regent het wat...
denk zelfs dat er hierover een regel bestaat dat vanaf 45km er minimum 2 bevoorradingen moeten zijn en zeker als deelnemende tocht van de merida vtt challenge is toch een pluspunt ook voor toch beetje volk extra te lokken.
Er is waarschijnlijk toch wel een plaats nabij de vorige 2de bevoorrading waar men wel welkom is.
In kanegem is er vb kantine van voetbal met ruime parking voor te stoppen soit is maar een idee ze denk dat het nu toch al te laat zal zijn.
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Lap heb het aan mijn rekker.
Moet werken zaterdag. 1 of 2 bevooradingen doet er bij mij niet toe. Als ge iets eet voor vertrek, moet 1 bevoorading volstaan en een goeie 12km voor finish een energie reep.Heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Veel sucses met jullie rit zaterdag.
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Zal met een collega ook aan de start staan.

6/12 - Zarren - 15é Scatto Ride - www.wtczarrenhof.be
Post Reply