als ik maar 1 fiets in m'n leven mocht kopen, ging'k zeker ook voor een 5.5spot, zo mooi dit ding en al helemaal in 'raw'Litevilleke wrote:Het was de laatste fiets die ik mocht kopen van mijn vrouw, vandaar...
Trouwens dromen is ook mooi.
Turner 5 spot
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Litevilleke
- Mountainbiker
Post by Litevilleke »
Na aankoop van mijn Liteville tot de conclusie gekomen dat de vork iets langer mocht zijn voor het zwaardere werk en dat de lak toch wel delicaat is. Ik ben er wel supertevreden over voor de wat vlakkere en snellere ritten.
Daarom nu een raw gekocht en om wat meer in de ardennen te gaan rijden.
Ook wel een beetje techniek-freaky, maar gek zijn doet geen pijn.
Daarom nu een raw gekocht en om wat meer in de ardennen te gaan rijden.
Ook wel een beetje techniek-freaky, maar gek zijn doet geen pijn.
-
Litevilleke
- Mountainbiker
Post by Litevilleke »
Na aankoop van mijn Liteville tot de conclusie gekomen dat de vork iets langer had gemogen voor het zwaardere werk en dat de lak toch wel delicaat is. Voor de rest zeer goed voor snelle en vlakkere ritten en marathons.
Turner raw gekocht voor de winter en zwaarder werk in ardennen of gebergte.
Voor de rest is een reservefiets wel gemakkellijk bij een defect omdat ik in de week weinig tijd heb
Natuurlijk ook een beetje techniek-freaky.
Turner raw gekocht voor de winter en zwaarder werk in ardennen of gebergte.
Voor de rest is een reservefiets wel gemakkellijk bij een defect omdat ik in de week weinig tijd heb
Natuurlijk ook een beetje techniek-freaky.
Zoals?merida92 wrote:Zie niet in waaromEdlisjas wrote:Lekker ...![]()
Aan zo'n frame mogen enkel hope remmen hangen ...![]()
Iedereen heeft die dingen, is gelijk ne golf, ook begeerd wild (vooral bij de bruine).
En qua prestaties zijn er veel betere remmen op de markt, en voorminder geld !