Sorry, maar tis al erg genoeg dat ik 20km ver moet om al een deftig oefenterrein te hebben waar ik MAG rijden, want hier is ieder stuk mtb-terrein verboden voor fietsers dat ik mij serieus kan opwinden over dergelijke uitspraken (max 20). Iedereen wordt bij deze bestraft omdat enkele janetten het nodig vinden om de boer uit te hangen langs de weg.
Dat moest er van komen ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Foxy
- Mountainbiker
Computerke thuislaten en zeggen da ge ni wist da ge rapper reed
Sorry, maar tis al erg genoeg dat ik 20km ver moet om al een deftig oefenterrein te hebben waar ik MAG rijden, want hier is ieder stuk mtb-terrein verboden voor fietsers dat ik mij serieus kan opwinden over dergelijke uitspraken (max 20). Iedereen wordt bij deze bestraft omdat enkele janetten het nodig vinden om de boer uit te hangen langs de weg.
En sinds boven op den bosberg een nieuwe bewoner zit in dat oud kot, is de noremansberg lompweg gebetonneerd. Even vragen aant gemeentebestuur, 'als ge mijn nieuw huis aan twee kanten toegankelijk maakt, stem ik op u', en jopla, zonder iemand (buurtbewoners, natuurliefhebbers) wat te vragen, een laagje lompe beton!saiko wrote:als ze dan ook iets doen aan de nederlanders in België heb ik er geen probleem mee.
Sinds er in Neeroeteren nederlanders goedkoop huizen hebben gekocht kort bij de crosskuil wordt het crossen ineens verboden...
als iedereen een beetje verdraagzamer zou zijn en zich een beetje meer zou gedragen dan zou er veel leed opgelost worden.
Anyway, de dag dat Nederlanders sympathieke mensen worden, zal ik stoppen met schelden van't moment dat ik over de grens kom.
Nederlanders die in België komen wonen zijn meestal moeilijke, arrogante en veeleisende ambetanterikskes....Hubertje wrote: Anyway, de dag dat Nederlanders sympathieke mensen worden, zal ik stoppen met schelden van't moment dat ik over de grens kom.
Maar in Nederland zelf vind ik het best aangename mensen en heb ik er zelfs graag mee te doen.
Heb vanmorgen ook even een discussie gehoord hierover op stubru.
Allez, blijkt dat de rotte appels het weer aardig aan het verkloten zijn voor de rest van de bikers...
Dat die mannen toch eens leren van gewoon OP het fietspad te rijden en een beetje rekening te houden met de rest van het verkeer.
Ik doe veel zaken met Nederlanders..
Mijn ervaring is (op 2 uitzonderingen na): als ze je achteraf niet opgelicht hebben, zijn ze't vergeten.
De ene uitzondering is ondertussen al even Belg, de andere is streng gereformeerde christen en omschrijft zichzelf als "de vriendelijkste man van Nederland" (en veel kans dat dat correct is ook).
Maar dat helemaal terzijde, hou je gewoon aan de verkeersregels, en wees een beetje vriendelijk. Niet alleen in Nederland.
Mijn ervaring is (op 2 uitzonderingen na): als ze je achteraf niet opgelicht hebben, zijn ze't vergeten.
De ene uitzondering is ondertussen al even Belg, de andere is streng gereformeerde christen en omschrijft zichzelf als "de vriendelijkste man van Nederland" (en veel kans dat dat correct is ook).
Maar dat helemaal terzijde, hou je gewoon aan de verkeersregels, en wees een beetje vriendelijk. Niet alleen in Nederland.
misschien heel misschien moeten ze als ze de wielerterroristen kontroleren ook eens de wagens kontroleren die zo'n groepen voorbij steken. Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat er niet wekelijks dodelijke ongevallen gebeuren, want wat automobilisten allemaal durven vanachter hun stuur, tis niet te beschrijven.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Wat doen die oude vrouwtjes dan op de weg?Rijden die ook zo snel in peleton?Zo moeten fietsers in Nederland verplicht op het fietspad rijden, terwijl ze in België naast elkaar over de weg mogen rijden. Naast het overtreden van het verkeersreglement bezondigen Vlaamse wielertoeristen zich ook aan verbaal geweld. “Ze schreeuwen tegen alles en iedereen”, zegt Basting. “Hier vallen dan ook geregeld oude vrouwtjes van hun fiets omdat ze schrikken wanneer dat schreeuwend Vlaamse peloton passeert.”
Och dit is gewoon weer een staaltje van de groeiende onverdraagzaamheid.In dit geval d'ollanders tegen ons.
als men hier in België eens ook wat strenger zou optreden tegen de wielrenners die alle verkeersregels aan hun laars lappen
dan zouden die in het buitenland ook meer de regels volgen
nu denken ze dikwijls dat ze alles mogen omdat men hier in België ze niet op de vingers tikken
daardoor hebben veel zo'n mentaliteit
dan zouden die in het buitenland ook meer de regels volgen
nu denken ze dikwijls dat ze alles mogen omdat men hier in België ze niet op de vingers tikken
daardoor hebben veel zo'n mentaliteit
misschien, heel misschien eh, moeten fietsers in't algemeen eens gaan beseffen dat ge wel naast mekaar moogt rijden maar enkel als ge daarmee het verkeer niet hindert... dan moeten wagens geen toeren uithalen om voorbij te kunnenIegienie wrote:misschien heel misschien moeten ze als ze de wielerterroristen kontroleren ook eens de wagens kontroleren die zo'n groepen voorbij steken. Ik begrijp eigenlijk niet hoe het komt dat er niet wekelijks dodelijke ongevallen gebeuren, want wat automobilisten allemaal durven vanachter hun stuur, tis niet te beschrijven.
en 'k zeg wel degelijk fietsers want't zijn zeker niet enkel de toertisten maar ook hordes bomma's en bompa's en groepjes jongeren die hiertegen zondigen