Zo 29/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
pertotal
Mountainbiker

29/11/09 Aarschot

Post by pertotal »

is deze tocht te vergelijken met die van 1/11
david134
Mountainbiker

Post by david134 »

Wie gaat er deze rijden ? Ik heb er wel zin in . is een thuismatch voor mij hehe
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Leuke tocht, singletracks, klimmetjes, alles wat een toertocht perfect maakt. Twijfel nog tussen deze of Zottegem. Aarschot is 100km rijden met de auto, Zottegem is er 5 met de fiets... Maar deze is zo leuk dat ik misschien wel de verplaatsing maak.
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik zag vanmiddag op de Wijngaardberg in Wezemaal gele pijltjes hangen. Voorbereiding op deze tocht?
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Gisterenmiddag deze ook zien hangen.
Ik vermoed dat dit restanten zijn van de TT vorige week in Rotselaar die hier ook passeerde...
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

idd das van rotselaar, spijtig dat ze er nog hangen, heb ze vrijdag ook nog zien hangen
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Oei, da's slecht opruimwerk dan. Want ik zag er op verschillende plaatsen nog hangen.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

freezy wrote:Leuke tocht, singletracks, klimmetjes, alles wat een toertocht perfect maakt. Twijfel nog tussen deze of Zottegem. Aarschot is 100km rijden met de auto, Zottegem is er 5 met de fiets... Maar deze is zo leuk dat ik misschien wel de verplaatsing maak.
@ freezy : Deze is me onbekend.Hoog off-roadgehalte??Bospassages??
Zottegem ken ik al van buiten,vandaar dat ik me misschien ook eens aan deze waag.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Paar technische stukjes, veel singletracks en toch tamelijk wat bospassages met de nodige hoogtemeters erbij. Het is ook een andere ondergrond dan bij ons in de streek, veel beter berijdbaar. Die trekken ook iedere keer rond de 1500 deelnemers, dus dat zegt al genoeg. Ik herinner me deze TT ook nog van hun Montée Impossible. Wie boven geraakte kreeg 10 bierbonnetjes of zo iets. :lol:

Die waar ik mee samenrij trekken allemaal naar Zottegem, maar ik ken Zottegem ook al vanbuiten. Rij daar 3 keer per week... Vandaar mijn twijfel om toch naar Aarschot te trekken.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Volgens onderstaande links is er te kiezen uit 25, 35 (nieuw) en 50km.
http://www.knoet.be/sportief.html
http://www.aatt.be/
Misschien handig te weten als het echt modderbaggeren wordt met dit weer #-o ....
Post Reply