Turner 5 spot
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Litevilleke
- Mountainbiker
Turner 5 spot
Post by Litevilleke »
wil graag mijn nieuwe frame voorstellen en graag tips voor een vork en remmen. Het is een ongelakt frame geworden en dat zal zo blijven. Het frame is niet van de lichtste, maar zou duurzaam zijn.
Ben nog aan het pogen om de foto's erop te krijgen
-
Litevilleke
- Mountainbiker
-
Litevilleke
- Mountainbiker
-
Litevilleke
- Mountainbiker
Post by Litevilleke »
Butters, ik zie dat jij ook 2 mooie fietsjes hebt.
Het was voor mij ook zware kost, maar ik zie mij er wel lang mee rondrijden. Het was de laatste fiets die ik mocht kopen van mijn vrouw, vandaar...
Trouwens dromen is ook mooi.
Het was voor mij ook zware kost, maar ik zie mij er wel lang mee rondrijden. Het was de laatste fiets die ik mocht kopen van mijn vrouw, vandaar...
Trouwens dromen is ook mooi.
-
Litevilleke
- Mountainbiker
Post by Litevilleke »
Ben inderdaad in As geweest, was trouwens zeer mooie rit.
De achtervering van mijn liteville is toch wel stugger dan een Turner 5-Spot. Maar inderdaad er zou ook een Fox Talas in kunnen. Ik heb nu een 100 mm SID er in en deze had iets langer gemogen. Cranckstel raakt iets te snel de grond.
Groetjes
De achtervering van mijn liteville is toch wel stugger dan een Turner 5-Spot. Maar inderdaad er zou ook een Fox Talas in kunnen. Ik heb nu een 100 mm SID er in en deze had iets langer gemogen. Cranckstel raakt iets te snel de grond.
Groetjes