en tot de zomer gaan we echt niet wachten om terug naar ginder te gaan bike
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- bollie
- Mountainbiker
Ja Kurt...wij kijken er ook al naar uit . Toch heeft dat slechte weer van nu ook wel wat hoor .Ik heb de BartBrentjes met heel slecht weer gereden maar vond het wel geweldig....een en al modder en van de 60 km tot de 95 km ...regen...regen...regen ...we reden tot aan de naaf in het water...geweldig..en ook nog eens een nieuwe snelle tijd voor mij .Over een paar weken rijden we misschien weer in de sneeuw en zitten we onder 0 op de fiets , dat heeft ook wel wat en kunnen we uitzien naar het zonnige Spanje
Hallo beste sportvrienden uit Nederland en de Vlaanders,
eindelijk eens werk gemaakt van mijn registratie op het forum.
Al dikwijls teruggedacht aan onze toffe MTB-tochten deze zomer.
Langs deze weg wil ik dan ook iedereen nog eens bedanken voor de leuke momenten. Hopelijk kunnen we in Juli terug naar Spanje reizen.
Ps. Peter, indien mogelijk kan je die foto's eens op het forum plaatsen die ik doorgestuurd heb?
Sportieve groeten ,
Peter
Langs deze weg wil ik dan ook iedereen nog eens bedanken voor de leuke momenten. Hopelijk kunnen we in Juli terug naar Spanje reizen.
Ps. Peter, indien mogelijk kan je die foto's eens op het forum plaatsen die ik doorgestuurd heb?
Sportieve groeten ,
Peter
- Coyote
- Mountainbiker
sjupapke wrote:Hallo beste sportvrienden uit Nederland en de Vlaanders,
Sportieve groeten ,
Peter

Voilà, ik denk dat ze dat waren ...
Die van mij kan je nog altijd vinden op de volgende site:
http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html
Tot vlug!!!!!!
- bollie
- Mountainbiker
Ik wens alle MTB-ers die met mij hebben gefietst in de mooie omgeving van Platja D'aro prettige feestdagen en een heel gelukkig 2010 .Ik hoop dat wij elkander weer zullen treffen volgend jaar zomer onder begeleiding van onze mtb-gids...KURT.
Veel fietsplezier...ook in deze koude dagen.Het fietsen in deze tijd is toch ook heel mooi...ik heb toch liever deze vrieskou dan al die regen .
Veel fietsplezier...ook in deze koude dagen.Het fietsen in deze tijd is toch ook heel mooi...ik heb toch liever deze vrieskou dan al die regen .
bollie wrote:Ik wens alle MTB-ers die met mij hebben gefietst in de mooie omgeving van Platja D'aro prettige feestdagen en een heel gelukkig 2010 .Ik hoop dat wij elkander weer zullen treffen volgend jaar zomer onder begeleiding van onze mtb-gids...KURT.![]()
Ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
- Reesbiker
- Mountainbiker
Hoi die MTB-ers van Platja:-)
Nog niet veel gefietst na de vakantie wegens rugblesure en nu net mijn linkerkuit gescheurd met het snowboarden
. Ga weer eens rustig opbouwen met een paar toertochten van 40 km om zo weer richting de 80 km te gaan. Moeten straks wel een beetje fit in Spanje aan de start veschijnen
Allemaal een goed uiteinde en de beste wensen voor 2010.
Hopelijk zien we elkaar weer in Spanje.
Bollie: nog interessante tochten in de buurt bij jouw of kom je hier de Duinen eens onveilig maken???
Gr,
Alex (Die andere hollander ;-0)
Nog niet veel gefietst na de vakantie wegens rugblesure en nu net mijn linkerkuit gescheurd met het snowboarden
Allemaal een goed uiteinde en de beste wensen voor 2010.
Hopelijk zien we elkaar weer in Spanje.
Bollie: nog interessante tochten in de buurt bij jouw of kom je hier de Duinen eens onveilig maken???
Gr,
Alex (Die andere hollander ;-0)
- bollie
- Mountainbiker
Ha die Alex..
Wij hebben nu sinds kort ook hier in de buurt een mtb parcours .Bart Brentjes heeft die 1 maand geleden geopend dus ik kan hier nu ook lekker mtb-en.Ik kom zeker binnenkort ( binnen 2 maanden ) weer eens naar de duinen bij jou .Zal wel even msn-nen wanneer ik er heen ga .Voor de rest lekker aan het fietsen hier.Ook last van de rug gehad maar dat is gelukkig over.Met de zomer ben ik weer lekker in Platjja en hoop dan weer mooie tochten te kunnen maken .Zal zorgen dat ik een beetje op conditie ben...hahahaha.Ga zeker dit jaar nog mooie tochten doen .Denk aan de shimano challenge - Limburgs mooiste - BB en nog enkele die ik nog moet uitzoeken .Vind het fietsen in Limburg toch het mooiste met leuke klimmetjes ...vast oefenen voor Platja...oja....april ga ik weekendje naar Alpe D'Huez...klimmem...klimmen...klimmen..
Voor iedereen nog een mooi MTB 2010
Wij hebben nu sinds kort ook hier in de buurt een mtb parcours .Bart Brentjes heeft die 1 maand geleden geopend dus ik kan hier nu ook lekker mtb-en.Ik kom zeker binnenkort ( binnen 2 maanden ) weer eens naar de duinen bij jou .Zal wel even msn-nen wanneer ik er heen ga .Voor de rest lekker aan het fietsen hier.Ook last van de rug gehad maar dat is gelukkig over.Met de zomer ben ik weer lekker in Platjja en hoop dan weer mooie tochten te kunnen maken .Zal zorgen dat ik een beetje op conditie ben...hahahaha.Ga zeker dit jaar nog mooie tochten doen .Denk aan de shimano challenge - Limburgs mooiste - BB en nog enkele die ik nog moet uitzoeken .Vind het fietsen in Limburg toch het mooiste met leuke klimmetjes ...vast oefenen voor Platja...oja....april ga ik weekendje naar Alpe D'Huez...klimmem...klimmen...klimmen..
- Reesbiker
- Mountainbiker
Laat maar weten. En ik zal die route eens moeten komen uittesten danbollie wrote:Ha die Alex..
Shimano challenge lijkt mij ook een mooie zal hem eens in de groep bij ons gooien. LM altijd van de partij. Eens goed oefenen voor Platja. Kan ik de eerste dag misschien helemaal mee