Zorgen dat den boer een dikke boete krijgt waaraan hij falliet gaat, alle boeren liefst met hun vuile tracktoren verdomme, alle groenten uit het buitenland laten komen en hard zagen dat dit land naar de kloten gaat.
Als ge tijd hebt om zo'n onzin te typen, kunde mss beter met borstel en blik achter dien boer lopen, want diene mens heeft gene tijd om dat te doen, die moet 12-14 per knokken om te overleven.
Wss heb je in't bos ook last van de bomen die in de weg staan? Goed nieuws, die worden allemaal gekapt om er een autostrade te leggen.
(debiel geel kloppend smileyke)
Of koop ne goede mtb ipv:
Mijn bike: Onnozele Nordic Bike Makro
Ongeval op fietspad door modder?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Jeuj , weeral lekker veralgemenen die handel !Swannie wrote:dat van die sneeuw ruimen vind ik zo'n bullshit e...
Stel: ik vertrek 's morgens om 8u naar m'n werk, kom tegen 18.30 terug thuis, in tussentijd heeft het gesneeuwd en is er iemand voor m'n deur gevallen > dan zou ik aansprakelijk zijn, terwijl ik de kans nog geeneens niet heb gehad om die sneeuw te ruimen, of ik zou er congé voor moeten opnemen![]()
Misschien al die doppers en zwetzakken en andere parasieten die van ons systeem hier (komen) misbruik maken laten opdraaien voor onze stoepen en fietspaden en... te laten onderhouden, we betalen er genoeg voor
Doppers , zwetzakken en die andere parasieten zagen tenminste ni over wat modder op een fietspad.
kalf
@ Moderator :
Zo'n personen zouden van mij gebanned mogen worden !
Re: Ongeval op fietspad door modder?
Om u te beschermen zou ik uitkijken en zorgen dat ge niet tegen de vlakte gaat over zo'n hoopke slijk ipv na te gaan wie ge aansprakelijk kunt stellen....kingskawn wrote: Om mij te beschermen in de toekomst wou ik weten wat ik hieraan kan doen mocht het mij overkomen en wie aansprakelijk is.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
In het bos doe je dat uit eigen wil, met een MTB normaal gezien. Als ik van mijn werk kom met mijn koersfiets en ik moet respectievelijk (op een afstand van nog geen 500m!) door modder, kapotgereden maispulp die daar al 2 maand ligt te rotten en wat steengruis die die boer aanvult om makkelijk op zijn veld te kunnen, dan is dat niet mijn eigen keuze. Wij zijn misschien behendig genoeg om ons recht te houden maar de overgrote meerderheid van de fietsers heeft volgens mij weinig MTB-achtergrond.saiko wrote:eerst vollebak in het bos crossen met risico's etc
maar daarna naar huis fietsen over een fietsenpad waar modder op ligt...
ho maar. Ge krijgt die boer mss nog zo ver dat hij uwe fiets komt poetsen. Die heeft wss toch niks beters te doen.
Ze zijn trouwens verplicht om de aarde die ze van hun veld openrijden op straat/fietspad op te kuisen. De modder die in hun banden blijft zitten en er onderweg afvalt wordt gedoogd. Stond overlaatst nog een artikel van wielertoeristen die in groep uitgegleden waren op zo modderstroken van boeren.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Volgens mij is de topicstarter van zin om de verzekering op te lichten.
Er is (nog) nix gebeurt en al serieus aan't zagen.
Hint:Als je dit van zin bent,vraag dan vooraf geen info,het www laat altijd sporen na.
Er is (nog) nix gebeurt en al serieus aan't zagen.
Hint:Als je dit van zin bent,vraag dan vooraf geen info,het www laat altijd sporen na.
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)