Zo 22/11/2009 Sint-Lievens-Houtem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jeroen0123
- Mountainbiker
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Het is een VTT tocht, dus in 't veld hé.jeroen0123 wrote:hallo,
mss rare vraag is die toer in het veld of op de baan ?
groeten
-
jeroen0123
- Mountainbiker
Post by jeroen0123 »
vivkemobiel wrote:Het is een VTT tocht, dus in 't veld hé.jeroen0123 wrote:hallo,
groeten
oke merci , ook enig idee van de zwaarte is het te doen want ben namelijk over maand of 2 geopereerd aan knie? hoeveel km ?
grtz
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Gevonden op mountainbike.be bij kalendersjeroen0123 wrote:vivkemobiel wrote:Het is een VTT tocht, dus in 't veld hé.jeroen0123 wrote:hallo,
groeten
oke merci , ook enig idee van de zwaarte is het te doen want ben namelijk over maand of 2 geopereerd aan knie? hoeveel km ?
grtz
Voetbalterrein Eendracht Houtem
Kloosterstr. 16
OVl SINT-LIEVENS-HOUTEM afstanden: 27-42-52
-
jeroen0123
- Mountainbiker
Post by jeroen0123 »
vivkemobiel wrote:Gevonden op mountainbike.be bij kalendersjeroen0123 wrote:vivkemobiel wrote: Het is een VTT tocht, dus in 't veld hé.
grtz
Voetbalterrein Eendracht Houtem
Kloosterstr. 16
OVl SINT-LIEVENS-HOUTEM afstanden: 27-42-52
merci mss tot de zondag é
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
Na de uitgeregende duathlon van Burdinne , gaan de BierBikers , hier ook eens hun neus laten zien .
Heb vorig jaar ook een TT in Scherpenheuvel gereden , die liep voor 90% op de vaste bloso toer . Wat niet leuk was . Zo één kan ik ook rijden op mijn vrije dag individueel .
Nochtans , deze streek is de moeite waard . De dennenbossen en zandgrond van Limburg komen dan dichter bij . De singletrack% stijgt . Er zijn meer hellingen , heuveltjes, kort en vinnig . Remmen en optrekken .
Ik hoop dat de organisatie de moeite doet om er iets leuk van te maken .
Heeft er iemand al een omloopplannetje opgemerkt ?
Heb vorig jaar ook een TT in Scherpenheuvel gereden , die liep voor 90% op de vaste bloso toer . Wat niet leuk was . Zo één kan ik ook rijden op mijn vrije dag individueel .
Nochtans , deze streek is de moeite waard . De dennenbossen en zandgrond van Limburg komen dan dichter bij . De singletrack% stijgt . Er zijn meer hellingen , heuveltjes, kort en vinnig . Remmen en optrekken .
Ik hoop dat de organisatie de moeite doet om er iets leuk van te maken .
Heeft er iemand al een omloopplannetje opgemerkt ?
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully