Zaterdag 21 November is er terug de VTT Op zoek naar de molens in Tielt
Deze informatie heb ik gevonden op de site van WTC Tielt sportief.
zaterdag 21 november: vtt op zoek naar de molens, Europahal Tielt, vanaf 8u
Hierbij de route van de 30 km: , http://connect.garmin.com/activity/15265325
en ook het vervolg vanaf de splitsing in Schuiferkapelle voor de 47 km:
http://connect.garmin.com/activity/16100741
Hopelijk valt het weer dit jaar mee, en wordt het geen herhaling van 2008
Er word ook weer een bewaakte fietsparking voorzien altijd handig zoiets
En als ik het parcours bekijk is het grotendeels hetzelfde als vorig jaar.
Dit is nog den topic van vorig jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=56485
Za 21/11/2009 Tielt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cube(less)
- Mountainbiker
-
ivandenstarter
- Mountainbiker
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
ikke kom af me mien nieuwen cyclocross veloke
vallen en opstaan MAAR VEEL FASTER
vallen en opstaan MAAR VEEL FASTER
Geef eens wat meer tips he voor de organisatie .Komt altijd van pas .U bent toch van de streek en kent daar alles zo blijkt .Of ben je toch een echte Kanegemnaar, een die dus van niets weet !Nyze89 wrote:Amai, parcours ziet er weinig origineel uit. Kben van de streek, kan daar dus al elke dag rijden, mij zullen ze niet zien! Liever wat meer uitdagende parcours maar misschien is dat hier gewoon moeilijk te vinden.
Dat iemand van eigen streek een mtb organisatie afbreekt begrijp ik niet goed. Wees blij dat er nog mensen de moet hebben een rit in elkaar te stoppen er kruipt enorm veel tijd en voorberijding in ook al rijdt men enkele km'ers op bloso roete. Dat laat anderen (niet van Tielt) vrij een nieuwe regio te leren kennen. Bij mijn weten is dit na Aarsele de enige organisatie in deze regio. K'ben niet van Tielt en zal hier meschien wel eens aan de start durven verschijnen als ik niet moet werken zaterdag.
Zal deze week wel nog iets laten weten.
Zal deze week wel nog iets laten weten.
- NONKEL@BOB
- Mountainbiker
- Location: Sportivo Fiandria ATB Alu - Rockshox Reba Race - Shimano SLX 2009
Post by NONKEL@BOB »
Verleden jaar ben ik er niet geweest, dus dit jaar maar terug richting tielt. Het parcours die beschikbaar is lijkt mij goed en bovendien is het in een regio dat ik nog niet heb bereden.
In ieder geval zijn de weersberichten aan de gunstige kant - laat ons hopen dat het zo blijft...
In ieder geval zijn de weersberichten aan de gunstige kant - laat ons hopen dat het zo blijft...
De Trappetisten uit Brugge zullen er helaas niet zijn. Organiseren op die dag hun jaarlijkse MTB-cross 'GP Stephan Defreyne'! Dit is een mtb-wedstrijd op een gesloten hindernissenparcours met als hoogtepunt een doorsteek van het plaatselijk café. Altijd spectaculair en altijd veel belangstelling. Santé en meer info op www.trappetisten.be ! 
Aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben met MTB'en ken ik natuurlijk ook nog niet zoveel off-road stroken hier in de streek. Een mogelijk gebied dat men eens zou kunnen aandoen is vb. de Poelberg, er moeten daar ongetwijfeld wel enkele off-road stroken zijn naar Dentergem en Marialoop (-Meulebeke) toe. De kleine tocht van Tielt is via Pittem en daar worden al vermoedelijk stroken aangedaan die ook in de VTT van de Bikedevils zitten.pompier wrote:Geef eens wat meer tips he voor de organisatie .Komt altijd van pas .U bent toch van de streek en kent daar alles zo blijkt .Of ben je toch een echte Kanegemnaar, een die dus van niets weet !Nyze89 wrote:Amai, parcours ziet er weinig origineel uit. Kben van de streek, kan daar dus al elke dag rijden, mij zullen ze niet zien! Liever wat meer uitdagende parcours maar misschien is dat hier gewoon moeilijk te vinden.
Het is idd samen met die VTT van Aarsele de enige van Groot-Tielt, heb zelf nog nooit de VTT gereden van Tielt en Aarsele (nog niet lang bezig dus), maar zelf al recreatief die Bloso-routes gereden. Natuurlijk is dat dan misschien wel een onbekend stuk voor de mensen niet van de streek.
Ik zal er dus niet rijden omdat ik voor de tochten kies die voor mij nieuwe stukjes in petto hebben en die graag heel wat hoogtemeters bieden. Ieder z'n eigen ding natuurlijk
Nyze89 wrote:Amai, parcours ziet er weinig origineel uit. Kben van de streek, kan daar dus al elke dag rijden, .....mij zullen ze niet zien.........!
Nog niet lang bezig...., reeds 1 maand geregistreerd op het forum.... en nu al tochten afbreken .....goe bezig.Nyze89 wrote:Aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben met MTB'en .........