Cube AMS Pro
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Mooi!!
Enkel die banden vind ik minder, maar al gelukkig dat smaken verschillen
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
't Is jij die er mee rijdt, en dus ook betaaldErik.B wrote:ik vond dat er juist bij passen!!prideandglory1891 wrote:Mooi!!
En 't zou niet leuk zijn als iedereen met dezelfde rondreed
Ook netjes met de XT wielen!!
Have Fun
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
ik heb een ams pro rx 2010 en ben er heel tevreden over, ik kom van een ltd race en ik moet zeggen dat ik dit al veel eerder had moeten doen. Vooral voor mijn rug dan en ik merk geen rendementsverlies ondanks ik veel rij met de achterdemper gewoon open. Superfiets, fox voor en achter, xt achter, slx voor, sunringle naven en wielen (toch al een lekkere sound in vrijloop) en dat voor 1600 euro.fobbe wrote:Vreemde vraag misschien maar... Ben je tevreden van je fiets? Ik bedoel hiermee voldoet hij aan je verwachtingen of denk je 'dit of dat had beter gekund'. Ik ben er namelijk zelf sterk over aan het nadenken om me ook een cube AMS pro aan te schaffen, weliswaar slx of xt afgemonteerd!
Danku!
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
zie pbfobbe wrote:1600? Online gekocht of bij de lokale fietsenboer? Kan ik om een korting vragen bij de fietsenboer of is dat niet gebruikelijk?
na een3 TT's kan ik alleen maar zeggen ik had dit al eerder moeten kopen is gewoon weg pure luxe waar ge mee rijdt.fobbe wrote:Vreemde vraag misschien maar... Ben je tevreden van je fiets? Ik bedoel hiermee voldoet hij aan je verwachtingen of denk je 'dit of dat had beter gekund'. Ik ben er namelijk zelf sterk over aan het nadenken om me ook een cube AMS pro aan te schaffen, weliswaar slx of xt afgemonteerd!
Danku!
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker